AC/DC

Behalve de geruchten Frankrijk en Italië verder nog stil. Oostende werd hier gedropt.....

Voor zover ik hoor, voornamelijk landen waar ze de vorige ronde niet gespeeld hebben, dus geen Nederlandse data. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niet een paar Duitse data bij zitten.
Duitsland gaat er zeker weer tussen zitten. Vraag me ook af in hoeverre Oostende dan nog klopt....

Zie pagina 2 pagina's terug....
Het was eigenlijk een reactie op de post van Ricewind dat ze komend jaar de landen waar ze dit jaar spelen overslaan. Terwijl er sterke geruchten zijn voor concerten in Frankrijk en Italië.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Wat ik hoor is dat ze de voorkeur geven aan landen waar ze nog niet geweest zijn in 2024.

Maar als ze een lucratief bod krijgen voor een stadion waar ze al geweest zijn, kunnen ze daar best ja op zeggen.
Zeker als ze daardoor fans kunnen bedienen in een land of regio waar de marges klein zijn of waar misschien wel geld bij moet.

Duitsland zullen ze zeker niet overslaan en Zegut is in het algemeen een betrouwbare bron.

And just to mention, they played only one show in France and Italy so probably that's the reason why they're coming back

Per ongeluk zijn er wat data gelekt van ACDC tour in Amerika. Volgens mij gaat het om data in april. Stond oa wat op Ticketmaster en een site van een stadion waar ze zouden spelen. Alles is verwijderd. Men verwacht morgen de officiële aankondiging... Wie weet zit Europa er ook bij?

• Wow
Waarderingen: DennisvdBr
Per ongeluk zijn er wat data gelekt van ACDC tour in Amerika. Volgens mij gaat het om data in april. Stond oa wat op Ticketmaster en een site van een stadion waar ze zouden spelen. Alles is verwijderd. Men verwacht morgen de officiële aankondiging... Wie weet zit Europa er ook bij?
zouden ze eerst de VS data bekendmaken?

Het zou voor Amerika gaan om de volgende speelsteden.

Vancouver
Las Vegas
Inglewood
Mexico City
Houston
Minneapolis 11 april 2025
Detroit
Atlanta
Tampa
East Rutherford
Foxborough

Users who are viewing this thread