Misty Fields 2025

Ben vrij en za naar Draaimolen, maar CYHSY! lijkt me wel leuk om eens te zien. En maar 17.50 voor een dagticket?
Ja de zondag is altijd de 'goedkope' familie dag. Korter programma, minder grote namen(CHYSHY is headliner grote kans), wat meer zij activiteiten. En vaak een hoop meer country muziek ook al was dat vorig jaar wat minder

Voor mijzelf, toffe eerste worp maar nog niet echt iets waar ik voor naar de Peel ga.

Black lips is wel een beetje over zijn hoogtepunt heen en spelen ieder jaar wel ergens in Brabant maar die vrijdag headliners zijn wel erg mooie.
Clap Your Hands Say Yeah op zondag is ook wel echt een toffe boeking voor iedereen die nog een beetje hoopt dat het 2005/2006 is.

het is ieder geval de exclusieve NL data voor deze tour als ik de site zo lees.

Heb de plaat meteen opgezet en ik ga er (nog steeds) erg goed op ook. Dit geluid is nu ook een beetje op terugkomst dus past perfect op dit festival.

Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: zworp3
Die zondag is een halve dag, meer gericht op families.
Als ik de voorgaande jaren bekijk bevat de zondag nauwelijks minder bands dan de vrijdag. Eindigt wel vroeger, maar begint ook een stuk vroeger. Misschien zijn de bands gemiddeld wat kleiner, dat vind ik moeilijk te beoordelen.

Voor alleen een optreden van CYSYH! is 17,50 al een prima prijs, als er bij de andere 12 ofzo bands nog wat leuks zit is het helemaal mooi meegenomen. Zeker als het gericht op families betekent dat het minder druk is bij de podia.

Laatst bewerkt:
Dit festival heeft wel mijn interesse gewekt na de positieve verhalen hier vorig jaar. Ken van de line-up eigenlijk alleen Yard Act en dat vind ik een leuke band. Ga eens rondkijken of er mensen mee zouden willen

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Patje en koekroeck
Dit festival heeft wel mijn interesse gewekt na de positieve verhalen hier vorig jaar. Ken van de line-up eigenlijk alleen Yard Act en dat vind ik een leuke band. Ga eens rondkijken of er mensen mee zouden willen
Gewoon gaan, je gaat het u niet beklagen.

Eerste tip is er al: Chest! Nog maar 3 nummers, maar klinkt wel goed.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Toffe eerste worp, vooral die vrijdag. Dit festival staat al enkele jaren op de nominatie voor een bezoek. Helaas zal het dit jaar niet zijn vanwege verplichtingen.

Users who are viewing this thread