Misty Fields 2025

Ben vrij en za naar Draaimolen, maar CYHSY! lijkt me wel leuk om eens te zien. En maar 17.50 voor een dagticket?
Ja de zondag is altijd de 'goedkope' familie dag. Korter programma, minder grote namen(CHYSHY is headliner grote kans), wat meer zij activiteiten. En vaak een hoop meer country muziek ook al was dat vorig jaar wat minder

Voor mijzelf, toffe eerste worp maar nog niet echt iets waar ik voor naar de Peel ga.

Black lips is wel een beetje over zijn hoogtepunt heen en spelen ieder jaar wel ergens in Brabant maar die vrijdag headliners zijn wel erg mooie.
Clap Your Hands Say Yeah op zondag is ook wel echt een toffe boeking voor iedereen die nog een beetje hoopt dat het 2005/2006 is.

Hmm, ze stonden er daarnet. Ze gaan ze weggehaald hebben. Black lips zaterdag om 23u, dat weet ik nog😅
Had ze al even opgeslagen voor het geval het weer verwijderd zou worden:

Vrijdag
13-14 Chest
22-23 Tropical Fuck Storm
23-00 Yard Act

Zaterdag
13-14 Hamish Hawk
23-00 Black Lips

Zondag
15-16 Buzzard x3
16-17 Swallow the Rat
20-21 CYHSY

het is ieder geval de exclusieve NL data voor deze tour als ik de site zo lees.

Heb de plaat meteen opgezet en ik ga er (nog steeds) erg goed op ook. Dit geluid is nu ook een beetje op terugkomst dus past perfect op dit festival.

Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: zworp3
Die zondag is een halve dag, meer gericht op families.
Als ik de voorgaande jaren bekijk bevat de zondag nauwelijks minder bands dan de vrijdag. Eindigt wel vroeger, maar begint ook een stuk vroeger. Misschien zijn de bands gemiddeld wat kleiner, dat vind ik moeilijk te beoordelen.

Voor alleen een optreden van CYSYH! is 17,50 al een prima prijs, als er bij de andere 12 ofzo bands nog wat leuks zit is het helemaal mooi meegenomen. Zeker als het gericht op families betekent dat het minder druk is bij de podia.

Laatst bewerkt:
Toffe eerste worp, vooral die vrijdag. Dit festival staat al enkele jaren op de nominatie voor een bezoek. Helaas zal het dit jaar niet zijn vanwege verplichtingen.

Lekkur

Al helemaal content met deze eerste worp en dan moet het grootste deel nog komen. 1737540354302.png

Net als vorig jaar is er dit jaar al wat overlap tussen Into the Great Wide Open en Misty Fields. Eigenlijk hoop ik nog op Wild Pink. 🙏

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Zitten voor mij paar onbekende bands tussen, altijd leuk
Yard Act vorig jaar op Werchter gezien; zetten echt wel een strak optreden neer

Had al kaarten in de presale, maar dit ziet er al dikke prima uit

Ik zit ook te denken om een kaartje te kopen! Hoe is daar de sfeer? is er bijvoorbeeld ook nog een soort afterparty of iets op de camping?

Ik zit ook te denken om een kaartje te kopen! Hoe is daar de sfeer? is er bijvoorbeeld ook nog een soort afterparty of iets op de camping?
Hele kleine camping, geen georganiseerde afterparty. Genoeg leuks overdag te zien zou ik zeggen :)

Het End of the Road Festival zal toch wel een aantal namen (naast Tropical Fuck Storm) bevatten die naar Misty Fields doorkomen?? Zelf zie ik graag Dutch Interior de oversteek maken. DIIV ook, maar dat zal wel bij dromen blijven…?

Erg gemoedelijk. Er is in de late avond een vinylbus, waarbij er nog wat laatste dansjes gedaan kunnen worden. Weet alleen even niet tot hoelaat deze door mag gaan. Op de camping is het vrij rustig.

Erg gemoedelijk. Er is in de late avond een vinylbus, waarbij er nog wat laatste dansjes gedaan kunnen worden. Weet alleen even niet tot hoelaat deze door mag gaan. Op de camping is het vrij rustig.
Tot 01u snachts, meestal onder luid gejuich draaien ze nog iets langer😁

Users who are viewing this thread