Misty Fields 2025

Zie je vanuit het Kilbi festival waar je vandaag een poster over deelde nog namen doorkomen? The Young Gods en Daufødt?? Voor de rest voor mij veel onbekende namen daar..
Daufødt misschien maar die zal dan wel pas na Best Kept Secret bekendgemaakt worden.
Gorz uit Argentinië misschien.
En Maquina. uit Portugal, maar die staan ook al op Roadburn en Fuzz Club Eindhoven. Dus ik weet niet of dat realistisch is.
Voor mij ook veel onbekende namen hoor. Ze worden met het jaar obscuurder lijkt het maar het zijn altijd wel boeiende, uiteenlopende en intense acts op KILBI.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Patje
Morgen 10:00 nieuwe namen.
Nice!!! Leuk om weer wat wensenlijstjes te posten:
Hiqpy, Diiv, Heartworms, Sextile, Meltheads, Another Sky, Dutch Interior, Attic Ocean, Eosine, Amenra, Publlic Service Broadcasting, Vundabar…
Iets uit dit lijstje zou ik erg tof vinden!!

Waarschijnlijk werd de aankondiging per ongeluk een dag of enkele dagen te vroeg geplaatst en weer ingetrokken.
Het lijkt dus wel dat het voor een van de volgende dagen is.

Die aankondiging bevat wel iets waar ik me vragen bij stel:

1742121905968.png

Er staat een niet ingevulde plaats tussen Yard Act en Clap Your Hands Say Yeah.
The Black Lips en Tropical Fuck Storm staan er nog onder.
Betekent dit dat er nog een headliner volgt? Of zou daar gewoon "Morgen 10u" hebben gestaan?
Volgens onderstaand, eerder gedeeld, schema lijkt me dat we de headliners al kennen.
1742122329093.png

Heb al eens zitten zoeken naar een naam die die ruimte zou kunnen vullen (lang eerste woord en kort 2de woord): Sleaford Mods (lijkt niet helemaal te passen), Another Sky (grote kans dat ze na het wegvallen vorig jaar er staan maar is toch niet plots een headliner), Chastity Belt (lijkt me ook geen headliner), Hotline TNT (nah.. en ook niet plots headlinerwaardig), Lavender Flu (ik mag dromen... maar nooit een headliner)
Misschien stond er toch gewoon: "Morgen 10u" (?)

Ik hoop nog op deze:
R.M.F.C. (ook al op Leffingeleuren, klinkt als een iets luidere Wire)
Wild Pink (staat echter ook al op Into The Great Wide Open)
Maruja (beetje buiten de lijntjes richting free jazz maar waarom niet)

Al 81% van de weekendkaarten verkocht liet men 5 dagen geleden weten. Het zal wel snel gaan na de volgende aankondiging.

• Leuk
Waarschijnlijk werd de aankondiging per ongeluk een dag of enkele dagen te vroeg geplaatst en weer ingetrokken.
Het lijkt dus wel dat het voor een van de volgende dagen is.

Die aankondiging bevat wel iets waar ik me vragen bij stel:

Bekijk bijlage 13291

Er staat een niet ingevulde plaats tussen Yard Act en Clap Your Hands Say Yeah.
The Black Lips en Tropical Fuck Storm staan er nog onder.
Betekent dit dat er nog een headliner volgt? Of zou daar gewoon "Morgen 10u" hebben gestaan?
Volgens onderstaand, eerder gedeeld, schema lijkt me dat we de headliners al kennen.
Bekijk bijlage 13292

Heb al eens zitten zoeken naar een naam die die ruimte zou kunnen vullen (lang eerste woord en kort 2de woord): Sleaford Mods (lijkt niet helemaal te passen), Another Sky (grote kans dat ze na het wegvallen vorig jaar er staan maar is toch niet plots een headliner), Chastity Belt (lijkt me ook geen headliner), Hotline TNT (nah.. en ook niet plots headlinerwaardig), Lavender Flu (ik mag dromen... maar nooit een headliner)
Misschien stond er toch gewoon: "Morgen 10u" (?)

Ik hoop nog op deze:
R.M.F.C. (ook al op Leffingeleuren, klinkt als een iets luidere Wire)
Wild Pink (staat echter ook al op Into The Great Wide Open)
Maruja (beetje buiten de lijntjes richting free jazz maar waarom niet)

Al 81% van de weekendkaarten verkocht liet men 5 dagen geleden weten. Het zal wel snel gaan na de volgende aankondiging.
CYHSY is 1 oranje blok, dus het zouden ook nog 2 grote namen kunnen zijn…🙃. Kan ook prima, vorig jaar Crack Cloud en Nation of Language ook als grote namen op één dag. Misschien wishfull thinking, maar ik hoop nog steeds op DIIV. Ze zijn dan in elk geval in de buurt.

• Leuk
Waarderingen: wil en Bubba
CYHSY is 1 oranje blok, dus het zouden ook nog 2 grote namen kunnen zijn…🙃. Kan ook prima, vorig jaar Crack Cloud en Nation of Language ook als grote namen op één dag. Misschien wishfull thinking, maar ik hoop nog steeds op DIIV. Ze zijn dan in elk geval in de buurt.
DIIV zou wel passen als één van die 2.

• Leuk
Waarderingen: Patje en wil
Vergeleken met vorig jaar ontbreken er nog 34 namen.

Als je de snel terug ingetrokken aankondiging van gisteren goed bekijkt, lijkt het dat er bij de volgende aankondiging 20 namen gaan volgen.
Bovenaan bij de headliners zijn er dus 2 open plaatsen en onderaan tussen al die puntjes staan 18 plaatsen voor namen vrij.

Die onderste namen staan alfabetisch. Heb ook al geprobeerd om zo aan de hand van de opengelaten ruimtes namen te gokken maar da's een moeilijke... Heartworms en DIIV als extra headliners (of Dry Cleaning ipv Heartworms)? En onderaan: C.O.F.F.I.N. ? R.M.F.C. ? SUUNS?

1742149662309.png

• Leuk
Vergeleken met vorig jaar ontbreken er nog 34 namen.

Als je de snel terug ingetrokken aankondiging van gisteren goed bekijkt, lijkt het dat er bij de volgende aankondiging 20 namen gaan volgen.
Bovenaan bij de headliners zijn er dus 2 open plaatsen en onderaan tussen al die puntjes staan 18 plaatsen voor namen vrij.

Die onderste namen staan alfabetisch. Heb ook al geprobeerd om zo aan de hand van de opengelaten ruimtes namen te gokken maar da's een moeilijke... Heartworms en DIIV als extra headliners (of Dry Cleaning ipv Heartworms)? En onderaan: C.O.F.F.I.N. ? R.M.F.C. ? SUUNS?

Bekijk bijlage 13294
Leuk, dit speculeren😎. Heartworms en DIIV!! Yes please!! Al vraag ik me af of Heartworms daar al groot genoeg voor is. Paar weken geleden slechts de kleine zaal in Doornroosje…Amenra is qua letters net te kort? Verder goed gezien wat betreft de volgorde in de namen voor de undercard. Misty Fields eigen zullen daar wel veel (voor mij) onbekende namen tussen zitten, met wat Nederlandse en Belgische acts daartussen. Droom Dit, Hiqpy en Eosine?

• Leuk
Waarderingen: Bubba
Voor de eerste naam onderaan hoop ik op Being Dead.
(maar kan ook Bambara of Anna Erhard zijn)

• Leuk
bdrmm zou qua naam ook kunnen passen, maar zijn dan volgens mij niet in de buurt.
Dat zou een mooie naam zijn, 3 jaar geleden heb ik ze gemist dus een herkansing is welkom! Daaronder (eerste bolletje van de 2e regel) Droom Dit?? En past dan nog ergens Eosine in die regel?

Users who are viewing this thread