Misty Fields 2025

Heartworms naar Zero for Three in Maastricht…. Als die nog doorkomen naar Misty Fields zou dat toch wel de kers op de taart zijn 🤩

• Geweldig
Waarderingen: koekroeck
Heartworms naar Zero for Three in Maastricht…. Als die nog doorkomen naar Misty Fields zou dat toch wel de kers op de taart zijn 🤩
Ik zie haar ook wel op Here's The Thing eindigen, een maandje later. Ik denk niet dat Zero for Three alles deelt met MF.

Ik zie haar ook wel op Here's The Thing eindigen, een maandje later. Ik denk niet dat Zero for Three alles deelt met MF.

Ik zie haar ook wel op Here's The Thing eindigen, een maandje later. Ik denk niet dat Zero for Three alles
Misschien liggen daarvoor Maastricht en Heusden net te dicht bij elkaar inderdaad? Enfin, ze mag voor mij samen met DIIV een ommetje naar Heusden maken. Haar recente optreden in Doornroosje was geweldig!
Zo niet dan zijn Here’s The Thing en Hit the City nog 2 kansrijke alternatieven.

Manchester Psych Fest voegde heel wat namen toe.
Van deze affiche staan Tropical Fuck Storm, Honeyglaze, Floodlights en La Sécurité al op Misty Fields.
Mogelijk nog wat meer namen?

1743010107455.png

• Leuk
Waarderingen: Patje
Goat op Misty Fields zou geniaal zijn.
Yesss, al denk ik dat de bovenkant van de poster al aardig vol zit…. Maar op de affiche van Manchester PsychFest staat nog genoeg interessants wat door mag komen naar Heusden. Dutch Interior of de door Elo al aangehaalde Mojo & The Kitchen Brothers bijvoorbeeld

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en Bubba
Or unlikely... The two festivals already share a headliner and are at a distance of 71 kms from each other.
Maybe. Zero For Three is a free festival that only announced its programme after Misty Fields was more or less sold out, both festivals have a limited budget, and sharing travel costs for British artists could help both. But as you say, it may or may not.

• Leuk
Waarderingen: Patje en Bubba
Heel jammer dat Zero for Three in hetzelfde weekend is gepland. Die keuze had ik niet gemaakt als ik de Muziekgieterij was geweest. Dat is toch behoorlijk vissen in redelijk dezelfde vijver. En Maastricht staat erom bekend niet meteen enorm open te staan voor relatief nieuwe en/of minder bekende bands.

Heel jammer dat Zero for Three in hetzelfde weekend is gepland. Die keuze had ik niet gemaakt als ik de Muziekgieterij was geweest. Dat is toch behoorlijk vissen in redelijk dezelfde vijver. En Maastricht staat erom bekend niet meteen enorm open te staan voor relatief nieuwe en/of minder bekende bands.
Waarom staat Maastricht daar bekend om?

Is vandaag ook al bekend wie “De Weg Naar Misty Fields” ‘wint’ vandaag? Ik heb een lichte voorkeur voor Laura Palmer obv wat ik heb gehoord op Spotify.

OUTAHEAD WINT DE WEG NAAR MISTY FIELDS!​

08 april 2025
Een nieuwe Misty Fields naam, want Outahead voegt zich als winnaar van ‘𝗗𝗲 𝗪𝗲𝗴 𝗡𝗮𝗮𝗿 𝗠𝗶𝘀𝘁𝘆 𝗙𝗶𝗲𝗹𝗱𝘀’ bij onze line-up naast Yard Act, The Black Lips, DIIV, Floodlights & veel meer. De Nijmeegse band was de onbetwiste winnaar afgelopen zaterdag met hun slachthuis Rock 'n Roll of zelfbenoemde 'Soundtracks to a Car Crash'.
Gewapende met stage antics waar Kurt Cobain ‘u’ tegen zou zeggen verklaart de grungy-punk band de oorlog aan het verzadigde post-punk landschap. En niet onverdienstelijk, want met hun energieke gitaarmuziek was de band een van de hits waren van de afgelopen Popronde Nederland en belangrijker dé winnaar van onze bandwedstrijd De Weg Naar Misty Fields, waarmee ze de openingsspot op de zaterdag veroverde.

• Leuk
Waarderingen: mellowmaniac

Users who are viewing this thread