Camping tips

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.104
3.028
Dit is ook degene die ik heb. Tov de andere bolderkarren trok deze ontzettend makkelijk door de modder van Pinkpop en DTRH en kreeg het als bijnaam "De Tank". Dat zegt hopelijk genoeg ;-)
Deze bijnaam heeft die ook in onze groep :LOL:
 

dblauw

Randprogramma
28 nov 2023
136
168
Hoe is deze jou bevallen?
Afgelopen Rock Werchter mezelf helemaal naar de klote gesjouwd, omdat we met het openbaar vervoer erheen moesten. Over een paar weken naar Pukkelpop met de auto en er moet een bolderkar komen nu, haha. Ik zoek er eentje die zeker meerdere festivalweekenden mee kan gaan en niet door gaat zakken. En heb je eventueel nadelen ondervonden?
Heel erg goed bevallen en geen nadelen ondervonden! Ook leuk om mensen te horen fluisteren "wow dat ziet er echt handig uit, met van die dikke banden".
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.716
3.051
Lees op de NS site dat je eigenlijk geen bolderkar de trein in mag slepen. Iemand hier ooit problemen mee gehad? Ik heb zelf zonder problemen wel eens grotere/zwaardere dingen de trein in gesleept en lijkt me erg sterk dat ze zeker in een festivaltrein hier moeilijk over gaan lopen doen.
Heb wel eens een opmerking gehad van een conducteur dat het niet mag omdat hij net boven de toegestane afmetingen kwam en de vraag of ik het de volgende keer niet doe. Maar als je dat ding inklapt is er in principe geen probleem meer want dan is het weer volgens de regels
(Ik weet dat ik op een oude post reageer)
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
463
624
Ook ik heb deze. 3 festivals overleeft, modder geen probleem. Ik heb wel wat snelbinders gehaald, anders kan je hem niet maximaal gebruiken. Daarnaast niet te ver buiten de randen pakken, dan komt hij niet door de festivalpoortjes (was bij Pinkpop bijvoorbeeld)
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
142
293
Ik heb zelf een andere (zie link beneden)
Heel tevreden over. Ondertussen 4 festivals mee gedaan, waarvan het laatste de modder van Graspop was.
Zelfs geladen blijft hij redelijk licht lopen, in de modder wel wat moeilijker om te trekken in mijn eentje, maar dan kwam het goed van pas dat hij ook een duwbar heeft waardoor hij toch gemakkelijk te duwen was.

Buiten festivals heb ik hem al een paar keren gebruikt in het pretpark en de dierentuin, kunnen gemakkelijk twee kinderen in zitten en dankzij het dakje blijft alles op zo'n dagen ook nog droog, terwijl door de extra zakken je niet altijd diep moet zoeken naar een drinkfles.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken