Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
EDIT: Het is trouwens wel grappig om naar twitter te kijken, gewoon geen enkele positieve reactie op KoL xD Volgens mij zagen ze dat de combi’s te snel gingen dus moesten ze de verkoop ff afzwakken
icon_razz.gif

Ik wilde het net zeggen! Ik heb echt nog nooit zoveel negatieve berichten op Twitter/Facebook gezien over een artiest die ze aankondigde. Lijkt me een duidelijke bevestiging dat ze plank misslaan.
Denk niet dat de organisatie er wakker van ligt. Er zijn heel veel mensen die nu negatief zijn maar toch eem kaartje kopen. Rock Werchter gaat ook dit jaar gewoon uitverkopen ondanks deze (inderdaad!) immens grote domper!

Ik had de bio nog niet eens gelezen maar daar doen ze gewoon alsof het goed is dat ze 6x in 8jaar tijd staan. Maar misschien hebben we geluk en komen de Editors langs als special guest tijdens KoL en hebben we Kaiser Chiefs als sub-headliner, kun je gewoon 6jaar RW in 1 avondje zien :D

Haha ergens is het wel grappig dat iedereen hier Foo Fighters of Muse verwacht en dat ze dan met KoL komen. Er werd overigens wel duidelijk bij vermeld dat KoL headlinet en het is ook niet helemaal onverwacht, aangezien ze ook al op RaR staan. Maar toch vind ik het qua headliners wel magertjes dan, alles bij elkaar.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Jongens, ik zie een geheel nieuw doel voor de Festileaks knokploeg: zondag vooraan bij mainstage met een flinke voorraad rot fruit, eieren en modderkluiten.

Count me in
Mij ook, wat een gezucht en gekreun vorig jaar op Pinkpop alsof ze er helemaal geen zin in hadden..

Tja soms zit het mee, soms zit het tegen. Bekijk het zo: de eerste drie headliners zijn wel super dusja. Enigste manier om dit recht te trekken is een constructie als vorig jaar neer te zetten met Depeche Mode voor Editors. Maar ik gok dat dat een niet herhaald gebeuren gaat zijn en dat er gewoon een sub voor komt. En als het wel zou gebeuren, wie zou het dan moeten zijn? Aerosmith? Nee die zullen niet komen. Robert Plant? Is in zijn eentje geen co waardig. Dusja daar kan je dan ook weer over speculeren. Denk dat we gewoon pech hebben qua afsluiter.

Robert Plant stond in 2006 ergens eind van de middag en zijn hoogtepunt is natuurlijk met Led Zeppelin wat al ver in ons verleden ligt dus lijkt me sterk dat hij na 8jaar plots hoger zou staan. Zou wel leuke act zijn voor in de Barn ofzo.

Tja soms zit het mee, soms zit het tegen. Bekijk het zo: de eerste drie headliners zijn wel super dusja. Enigste manier om dit recht te trekken is een constructie als vorig jaar neer te zetten met Depeche Mode voor Editors. Maar ik gok dat dat een niet herhaald gebeuren gaat zijn en dat er gewoon een sub voor komt. En als het wel zou gebeuren, wie zou het dan moeten zijn? Aerosmith? Nee die zullen niet komen. Robert Plant? Is in zijn eentje geen co waardig. Dusja daar kan je dan ook weer over speculeren. Denk dat we gewoon pech hebben qua afsluiter.

Eerste drie zijn wel super? Ligt eraan, ik ben van alle vier geen groot fan. Ik luister regelmatig Arctic Monkeys maar de overige headliners zou ik niet per se hoeven te zien. Als je van Metallica houdt, is RaR of Graspop veel meer je festival. KoL en Kings of Leon zijn sowieso op elke straathoek te zien tegenwoordig. Dus ik weet het niet hoor.

Dames en heren, U kan er echt wel op vertrouwen dat het hier niet bij blijft op zondag :-) De organisatie, en voor de Schuer, zijn echt niet zo achterlijk om Kings of Leon te laten afsluiten. Er gaat nog iets komen, dit was gewoon om de ticketverkoop voor zondag wat aan te zwengelen :-)

Als je van Metallica houdt, is RaR of Graspop veel meer je festival.

Nee, sorry, totaal niet mee eens. Ik ben echt enorm metallica-fan, maar een heel weekend metal is echt teveel van het goede. Ik denk dat veel mensen er zo over denken. Komt nog bij dat er maar een paar metalbands zijn die ik echt goed vind. Dus nee, Metallica kan prima op Werchter.

Persoonlijk heb ik gemengde gevoelens. Kings Of Leon heeft geweldige muziek. één van de beste van de laatste jaren. alleen hun show is gewoon niet interessant genoeg.

Snow Patrol, Florence + The Machine, Lenny Kravitz, Kasabian, The National, Outkast, Jay Z, ... Kies maar uit ;)

Ik ben het eens met Dr. Hannibal, ik wil metallica echt graag zien, maar een hele dag metal wil ik niet, en wat KOL betreft, vorig jaar stonden ze er met blur, nu zullen ze er hopelijk weer met een andere naam staan, Foo Fighters lijkt me nu een grote kanshebber voor Pukkelpop.

KoL en Kings of Leon zijn sowieso op elke straathoek te zien tegenwoordig.
KoL = Kings of Leon ;)

En over Metallica, dat is redelijk toegankelijke metal. Veel mensen die geen metal fan zijn kennen toch wel wat nummers van Metallica, en ze zijn ook veel te duur voor Graspop. De goed geïnformeerde graspopfan is op dat gebied wel blij met RW omdat ze anders helemaal niet naar Belgie zouden komen.

Ik word rustig wakker. Ik denk direct aan de nieuwe Werchternamen, die zullen er nu toch wel zijn? Terwijl ik mijn iPhone en laptop aan zat krijg ik een whatsappje binnen. Iemand uit de RW groep zegt dat KoL komt. Ik laat me niet voor de gek houden, voer op mijn laptop het wachtwoord in en surf richting de site van Rock Werchter. Als de homepage zich opent schrik ik me de pleuris. Die vier arrogante koppen van de heren van Kings Of Leon? Dit kan echt alleen maar een hele, héééle slechte grap zijn. Fijn wakker worden zo.

Dat was mijn ochtend dus. Kings of Leon is één van de grootste zaadbands die ik ken, en als er niks achter staat smeer ik 'm nog voor Kings of Leon naar de camping om zat te worden. Ik zie nergens dat ze als headliner zullen fungeren, dus ik ga er niet van uit dat ze ook echt afsluiten. Maar dan nog is dit een tegenvaller van jewelste.

Kings Of Leon bah inderdaad, arrogant als de pest, geen show, wel prima live maar daar is ook alles mee gezegd..

Hoop inderdaad niet dat ze headlinen, zeker niet als je ziet dat er eerst namen rondzuisden voor de zondag als Foo Fighters en Muse...

Wat het staat nergens? Lees eens tegoei op de Werchter site. Kings of Leon headline Sunday. Dus geen Foo fighters of muse.

In het persbericht staat 'top of the bill', en De Morgen (sponsor!) noemt ze 'afsluiter'. Temper die verwachtingen dus maar.

Wat het staat nergens? Lees eens tegoei op de Werchter site. Kings of Leon headline Sunday. Dus geen Foo fighters of muse.

Of je leest zelf eens goed. Headliner, maar zo werden ze vorig jaar ook genoemd met Blur erachter. Ik verwacht zeker nog een grote naam op de zondag.

Ik word rustig wakker. Ik denk direct aan de nieuwe Werchternamen, die zullen er nu toch wel zijn? Terwijl ik mijn iPhone en laptop aan zat krijg ik een whatsappje binnen. Iemand uit de RW groep zegt dat KoL komt. Ik laat me niet voor de gek houden, voer op mijn laptop het wachtwoord in en surf richting de site van Rock Werchter. Als de homepage zich opent schrik ik me de pleuris. Die vier arrogante koppen van de heren van Kings Of Leon? Dit kan echt alleen maar een hele, héééle slechte grap zijn. Fijn wakker worden zo.

Dat was mijn ochtend dus. Kings of Leon is één van de grootste zaadbands die ik ken, en als er niks achter staat smeer ik ‘m nog voor Kings of Leon naar de camping om zat te worden. Ik zie nergens dat ze als headliner zullen fungeren, dus ik ga er niet van uit dat ze ook echt afsluiten. Maar dan nog is dit een tegenvaller van jewelste.

Of met zn allen vooraan SLAYERRRR gaan roepen natuurlijk...

<div class="d4p-bbt-quote-title">kingkong wrote:</div>

Of je leest zelf eens goed. Headliner, maar zo werden ze vorig jaar ook genoemd met Blur erachter. Ik verwacht zeker nog een grote naam op de zondag.

Lees mijn bericht eens ;) Face it, Werchter weet zelf ook goed genoeg hoeveel stront ze hiermee naar hun hoofd krijgen hoor. Het is het plan b/c/d/whatever geworden nadat de grote namen afgeketst zijn.

Users who are viewing this thread