AC/DC

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.363
2.854
Weet niet of dit al was geplaatst

Drummer en bassist voor de tour zijn al bekend gemaakt. En het is niet Duff.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
754
683

Toevallig eens gekeken naar hun Power Trip concert. Vanaf minuut 2 is dit toch echt afgrijselijk slecht😅
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.386
6.629

Toevallig eens gekeken naar hun Power Trip concert. Vanaf minuut 2 is dit toch echt afgrijselijk slecht😅
Niet alleen vanaf twee minuten. De manier waarop Angus die intro speelt, is al vrij gênant. En er gaat ook iets mis qua tempo. Ik hoop maar dat dit allemaal grotendeels ligt aan de kwaliteit van de opname. Want dit klinkt als een beginnende coverband, die z'n eerste uitvoering doet op een lokale braderie.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872

Toevallig eens gekeken naar hun Power Trip concert. Vanaf minuut 2 is dit toch echt afgrijselijk slecht😅
Je zou beter verwachten na 6 weken repeteren.... Het gitaarspel van Young maak ik me niet zo druk om. Die kan eens een mindere dag hebben maar ik heb zat clipjes gezien op YouTube waar hij heerlijk loopt te tokkelen op z'n gitaar al is dit wat minder. Zit meer in over de vocale capaciteiten van Brian Johnson....
 
Laatst bewerkt:

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.363
2.854
Je zou beter verwachten na 6 weken repeteren.... Het gitaarspel van Young maak ik me zo druk om. Die kan eens een mindere dag hebben maar ik heb zat clipjes gezien op YouTube waar hij heerlijk loopt te tokkelen op z'n gitaar al is dit wat minder. Zit meer in over de vocale capaciteiten van Brian Johnson....
De Piebe-methode toepassen. Biertje extra en gewoon een feestje bouwen😉
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
408
Ik ga nou niet per se naar AC/DC voor de vocale capaciteiten of de muzikale hoogstand.
Ik wil gewoon veel elektrische gitaren! en keihard meebleren!
AC/DC is voor mij hoe rock( 'n roll) bedoeld is en hoeft echt niet loepzuiver te zijn.

Plus daar merk je toch niets van op zo'n festivalweide joh:p
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Piebe71 en jonasvh

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik vind het nogal meevallen, eerlijk gezegd.
Je kan niet verwachten dat zijn stem op deze leeftijd nog altijd dezelfde is, na al die jaren vernaggelen met zingen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Ik vind het nogal meevallen, eerlijk gezegd.
Je kan niet verwachten dat zijn stem op deze leeftijd nog altijd dezelfde is, na al die jaren vernaggelen met zingen
Ik bedoel niet dat het slecht is maar meer of en met name hoe hij deze tour gaat vol maken. Er gaan ook wel geluiden op het forum dat het schema wat aan de zware kant is... De man heeft na de problemen in 2016 geen fatsoenlijke tour meer gedaan..
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik bedoel niet dat het slecht is maar meer of en met name hoe hij deze tour gaat vol maken. Er gaan ook wel geluiden op het forum dat het schema wat aan de zware kant is... De man heeft na de problemen in 2016 geen fatsoenlijke tour meer gedaan..
Op die fiets, ja, daar heb je wel een punt, het is ook een vrij lange tour
 

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
103
89
De Amerikaanse rockband The Pretty Reckless staat op 5 juni in het voorprogramma van AC/DC in de Johan Cruijff ArenA. The Pretty Reckless wordt geleid door frontvrouw Taylor Momsen en belichaamt de essentie van rock-'n-roll met een mix van krachtige melodieën en emotioneel geladen teksten over liefde, de dood en rebellie, die ze verpakken in hard rock en alternatieve rock met invloeden van post-grunge. Hun geluid kenmerkt zich door powervolle vocalen, stevige gitaarriffs en donkere, melodische elementen.

Alle info rondom het concert vind je op mojo.nl/acdc

The Pretty Reckless is de hele tour de support act.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
408
Nog niet heel bekend met The Pretty Reckless, op 1 nummer na, maar het klinkt lekker!
En als een passende opwarmer voor het hoofdgerecht!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.961
De Amerikaanse rockband The Pretty Reckless staat op 5 juni in het voorprogramma van AC/DC in de Johan Cruijff ArenA. The Pretty Reckless wordt geleid door frontvrouw Taylor Momsen en belichaamt de essentie van rock-'n-roll met een mix van krachtige melodieën en emotioneel geladen teksten over liefde, de dood en rebellie, die ze verpakken in hard rock en alternatieve rock met invloeden van post-grunge. Hun geluid kenmerkt zich door powervolle vocalen, stevige gitaarriffs en donkere, melodische elementen.

Alle info rondom het concert vind je op mojo.nl/acdc

The Pretty Reckless is de hele tour de support act.
Dat verklaart wel waarom die tour is geannuleerd (of tenminste, niet is aangekondigd). Prima voorprogramma.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken