Thijs wrote:
Ik blijf bij de constructie:<br>
Linkin Park – Arctic Monkeys<br>
en<br>
(The Strokes) – Kings Of Leon – The Prodigy of Netsky
http://festileaks.com/users/mynoseknows/@mynoseknows
Lijkt me niet te duur deze constructies. Als je de headliners van vorig jaar hiermee vergelijkt. vrijdag: Kings Of Leon en Blur, lijkt met Kings Of Leon en Linkin Park te wegstrepen. Daarnaast Depeche Mode en Editors, die The Prodigy en Arctic Monkeys wegstrepen. Tevens ga ik er nog steeds vanuit dat ze een hoger budget hebben dan normaal, aangezien ze U2, Muse en David Bowie hebben geprobeerd. Niet bepaald de goedkoopste bands… Ik zit Linkin Park in ieder geval alvast in mijn Rock Werchter 2014 afspeellijst en blijf duimen!
Ik denk dat je toch wat voorbarig bent, aangezien de laatste officiele LP datum momenteel nog steeds een maandje voor Werchter is. Zou niet de eerste keer zijn dat ze begin juni Pinkpop/RaR doen en dan voor Werchter alweer terug weg zijn. In ieder geval verwacht ik LP -als ze komen- op zondag, want de ticketverkoop van vrijdag heeft zo’n co-headlinerconstructie wss niet eens nodig.
Wat die uitspraken over het budget betreft: tja, wat is ‘proberen’? Voor hetzelfde geld hebben ze gewoon eens gevraagd of die acts beschikbaar waren, en zijn ze niet eens tot aan discussies over het budget geraakt.
En The Strokes is geen optie voor de geruchten zo lang Governor’s Ball hun enige datum is. Heeft alle schijn van een exclusive.
Ik weet uit 'bronnen' dat die onderhandelingen erg serieus waren. We zullen zien (;