Lowlands 2025

Ik wil niet stoer doen. Maar ik stond 199ste in de wachtrij. Is er een loterij trekking vandaag?

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Let wel op dat je een beperkte hoeveelheid tijd zal hebben om je kaartje te kopen, en dat je natuurlijk altijd het risico loopt dat je het hierdoor niet meer kan kopen omdat er niet genoeg resale kaarten zijn. Maar de ervaring leert mij dat wachten altijd wel loont, en ik heb nog nooit een Lowlands editie gemist door in resale kaartjes te kopen!
Vorig jaar waren er voor pukkelpop nauwelijks kaarten te krijgen in de resale. Voor Lowlands acht ik die kans wel groot. Pukkelpop zou je zomaar naast kaarten kunnen grijpen als je er niet op tijd bij bent.

Tickets in de pocket. Het mezelf wel nog spannen gemaakt want ik ging toch proberen met meerdere apparaten erin te gaan dus op het moment dat ik aan de beurt was knalde ze me eruit. Maar gelukkig luktte het mijn maatje wel.

Helaas, ook achter het net. Maar het begin voor de groep is gelegd. Leken wel minder mensen dan vorig jaar (gelezen tops was toen plek 29.000 en nu 9000).

• Leuk
Waarderingen: daily
Klopt. Één scherm, één venster, één browser. Enige manier om dit te omzeilen lijkt dus met meerdere mailadressen meerdere Ticketmaster accounts aanmaken, maar... "Houd je telefoon in de buurt. Je kan worden gevraagd om een verificatiecode, die je per sms ontvangt." Het zou dus ook kunnen zijn dat je per mobiele nummer mss ook maar één account kunt aanmaken?
Klopt. Ben ik eerder al eens tegenaan gelopen

Hier ook net een teruggevallen ticket bemachtigd, blijven proberen!

• Confetti
Waarderingen: @Marc
Ik was het niet vergeten, zat om 08:00 al klaar en helaas achter het net. Lijkt een loterij.
Dit werkt al heel lang niet meer bij Ticketmaster. Op het moment dat de kaartverkoop begint wordt er gehusseld in de verkoop.

A$AP Rocky is zo'n ongelofelijke dipshit. Slechtse headliner die ik me kan herinneren
Zn muziek is ongeïnspireerd
Zn Lowlands optreden in 2019 was ongeïnspireerd
En daarnaast is hij onmiskenbaar een douchebag van een mens.

Als Travis Scott was geboekt had ik Lowlands geboycot, dit is randje net niet maar toch wel heel dubieus.
Je kan veel vinden maar zn muziek zou ik niet ongeinspireerd noemen, hij heeft wel zn eigen lane gecreeerd

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje

Users who are viewing this thread