Lowlands 2025

Meer mensen hier last van?
Nog nooit meegemaakt dit soort onzin.
Staat dat ze 'fraude vermoeden' maar ben werkelijk zo digitaal onderlegt als een houten plank.
Te snel en te vaak geklikt op vernieuwen / tickets zoeken. Als het goed is over een paar uur weer ok.

Staat dat ze 'fraude vermoeden' maar ben werkelijk zo digitaal onderlegt als een houten plank.
Kan gebeuren als je te snel achter elkaar opnieuw naar tickets zoekt, vaak 30 seconden ofzo wachten voor je weer opnieuw klikt

Heb je toevallig via werklaptop/telefoon geprobeerd te kopen?

Ik had daar vorig jaar totaal niet over nagedacht en kreeg toen ook de hele tijd foutmeldingen. Ik vermoed dat dat te maken had met alle beveiligingsmeuk die mijn werk op die apparaten gooit.

Te snel en te vaak geklikt op vernieuwen / tickets zoeken. Als het goed is over een paar uur weer ok.
Bijzonder, want ik kreeg die melding al na 2x refreshen..
Als dat al niet meer kan, hoe kom je dan in vredesnaam er nog 'doorheen' om de laatste overgebleven tickets te kunnen kopen?
Maar goed, morgen nieuwe poging.

Bijzonder, want ik kreeg die melding al na 2x refreshen..
Als dat al niet meer kan, hoe kom je dan in vredesnaam er nog 'doorheen' om de laatste overgebleven tickets te kunnen kopen?
Maar goed, morgen nieuwe poging.
je moet idd 1 minuut wachten voor je nieuwe poging, heb ook elke x die foutmelding na het refreshen

Helaas niet gelukt. Dat nieuwe ticket wachtrij systeem heeft echt wel invloed op het proces.
Hopenlijk morgen meer succes nu ik weet wat ik iig niet moet doen.
Zoals vanuit de wachtrij even naar WhatsApp gaan.

Ik heb het idee dat het iets makkelijker ging dan vorig jaar? Ik kan mij niet herinneren dat we ooit zo makkelijk aan tickets zijn geraakt. En schijnbaar meer dan de helft hier op het forum.

Is de hype ietwat gaan liggen? Edit: Ofja, zoals @freezeroz hierboven zegt, het nieuwe ticketsysteem is schijnbaar ook wel effectief

Users who are viewing this thread