Lowlands 2025

Wij hebben ook 4 tickets binnen!! Ging redelijk soepel, gewoon met 2 man. Nog wel even getwijfeld deze week vanwege de hoge ticketprijs, maar toch maar doorgezet 🎉

• Confetti
Waarderingen: @Marc
Ik vond het inderdaad geen absurde rij. Hopelijk een positieve trend voor morgen....
Doordat mensen maar met 1 account in de rij konden staan heb je natuurlijk wel wat meer 'normale' aantallen. Dat zal ook wel doorwerken naar morgen.

Voorheen kwam je gewoon boven de 100.000 mensen in de rij uit, maar dat aantal was natuurlijk ook wel lekker artificieel hoog als ik (en velen met mij) met 10+ sessies in de rij staan

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Ik had twee advertenties gerapporteerd over Lowlands kaartjes op Marktplaats (doorverkoop is aangepast, de claims die gemaakt worden zijn incorrect, duidelijk een scam, etc). Reactie van Marktplaats: "wij zijn niks fout in deze advertentie en doorverkoop van kaarten via Marktplaats is wel degelijk mogelijk."

Echt belachelijk die kaarten die nu al aangeboden worden op marktplaats. Aan dit soort oplichterij moet toch wel iets te doen zijn.

De schuld ligt ook wel een klein beetje bij de mensen die via dat soort websites tweedehands kaartjes blijven kopen voor hoge prijzen, terwijl je via de re-sale vaak beter of goedkoper uit bent.

Ik had twee advertenties gerapporteerd over Lowlands kaartjes op Marktplaats (doorverkoop is aangepast, de claims die gemaakt worden zijn incorrect, duidelijk een scam, etc). Reactie van Marktplaats: "wij zijn niks fout in deze advertentie en doorverkoop van kaarten via Marktplaats is wel degelijk mogelijk."
Ja, die reactie krijg ik ook standaard, maar ik ga stug door met het melden ervan.

Ik heb ook wel flink wat gerapporteerd een periode, maar uiteindelijk zijn het óók de kopers die dit in stand houden. Hoe hoog die muur ook gaat worden, als het gedrag (de vraag) niet veranderd, zal dit altijd blijven lonen want het is (nog) niet strafbaar.

• Leuk
Waarderingen: Dante

Users who are viewing this thread