Lowlands 2025

Mijn tip is altijd om met een account op 5G te zitten en de ander op WiFi. Geen idee waarom, maar het lukt hierdoor vaak haha

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik heb ook wel flink wat gerapporteerd een periode, maar uiteindelijk zijn het óók de kopers die dit in stand houden. Hoe hoog die muur ook gaat worden, als het gedrag (de vraag) niet veranderd, zal dit altijd blijven lonen want het is (nog) niet strafbaar.
Ik heb jou ook gerapporteerd bij Ziggo en Mojo

• Haha
Waarderingen: Timmetje
Het kan werken als je VPN hebt. Mensen uit het buitenland (weet niet of het een fabel is) krijgen voorrang.
Ik werk zelf voor een Duits Bedrijf en als ik in de cloud zit kom ik er altijd zonder echte problemen door.

Klopt. Één scherm, één venster, één browser. Enige manier om dit te omzeilen lijkt dus met meerdere mailadressen meerdere Ticketmaster accounts aanmaken, maar... "Houd je telefoon in de buurt. Je kan worden gevraagd om een verificatiecode, die je per sms ontvangt." Het zou dus ook kunnen zijn dat je per mobiele nummer mss ook maar één account kunt aanmaken?
Bij een andere verkoop met twee verschillende Ticketmaster-accounts ingelogd, maar helaas had ik wel bij beide hetzelfde telefoonnummer opgegeven. Dat was eerder nooit een probleem, maar sinds kort wel. Stond ik dus toch maar met één account in de wachtrij.

Meer mensen hier last van?
Nog nooit meegemaakt dit soort onzin.
Staat dat ze 'fraude vermoeden' maar ben werkelijk zo digitaal onderlegt als een houten plank.
Heb je een iPhone met privé-doorgifte aan staan? Handig om te voorkomen dat websites je kunnen tracken, maar Ticketmaster houdt daar niet van en blokkeert je dan. Waarschijnlijk om te voorkomen dat bots zo anoniem kaarten kunnen kopen.

Overigens ook twee kaarten binnen, zonder problemen.

Het kan werken als je VPN hebt. Mensen uit het buitenland (weet niet of het een fabel is) krijgen voorrang.
Ik werk zelf voor een Duits Bedrijf en als ik in de cloud zit kom ik er altijd zonder echte problemen door.
Volgens mij hebben ze hun beveiliging ook op dat punt opgeschroefd. Ik had vanochtend nog mijn VPN aanstaan en toen kreeg ik een foutmelding op de Ticketmaster-site. Ook als ik andere verbindingen koos binnen de VPN.

Lowlands heeft ook vaak artiesten die in hetzelfde jaar een goed nieuw album uitgebracht hebben, dus graag nog even Lambrini Girls, Squid, Rats on Rafts, Circa Waves en Droom Dit toevoegen (laatste staan al wel op BKS).

Hier trouwens ook gelukt om 2 kaartjes te bemachtigen, nog 8 te gaan en dan is de hele groep voorzien.

Nee. Alleen afgelopen DTRH met die wateroverlast waren parkeertickets ineens uitverkocht. Op Lowlands volgensmij nog niet gebeurd.
Voor mijn gevoel staat dat parkeerveld altijd wel echt gigantisch vol trouwens. En wij staan vrijwel altijd op het meest uiterste plekje vanaf de ingang. 😂

Voor mijn gevoel staat dat parkeerveld altijd wel echt gigantisch vol trouwens. En wij staan vrijwel altijd op het meest uiterste plekje vanaf de ingang. 😂
Stond vorig jaar ergens in het midden, maar ben vrijdagmiddag tot vrijdagnacht weg geweest met de auto, en toen we terug kwamen mochten we hem helemaal vooraan zetten bij de te hoge auto's. Was ideaal.

• On fire
Waarderingen: MarkD

Users who are viewing this thread