Lowlands 2025

Ik ga tegenwoordig met mobiel erin. Websitesnelheid voor mobiel is is al lange tijd belangrijker dan desktop, dus de aanname dat dat beter geregeld is
Geen idee of dat zo is natuurlijk

Succes vandaag mensen!

Ik ben van de voorbereiding 😇 . Alvast alles klaar zetten.

Gisteren de presale geprobeerd, echter nu kom ik niet bij de reguliere ticketsite. Ik werd standaard doorgestuurd naar de presale. Vervolgens de 'cookies' verwijderd, nou dat werkt dus niet, wordt steeds van de website afgegooid. Misschien dat het na 10:00 wel werkt. Gelukkig nog wel genoeg andere devices over in huis...
vreemd, hele geschiedenis wissen misschien?

• Leuk
Waarderingen: Dante
Hoe is de verhouding beschikbare groepstickets / normale tickets eigenlijk, weet iemand dat?

Het is vervelend dat er 2 verschillende wachtrijen zijn. Mochten de groepstickets opraken terwijl je in de wachtrij staat, kun je niet zomaar switchen naar de normale tickets, maar moet je achter aansluiten en ben je daar dus ook kansloos.
Het is ons nog nooit gelukt is een groeps ticket te bemachtigen. Daarnaast vind ik het best vreemd dat LL die blijft verkopen.

In 2023 zat ik in de groepsticket wachtrij en toen ging ik opeens van 10000 heel snel naar 0 dus die kaarten waren op. Daarna ging ik naar de normale ticketverkoop en kwam daar binnen 3 minuten door.

Aahhhh.. als ik de Ticketmaster app open op 5g dan zegtie je lijkt offline te zijn.
Hoe los is dit op?

Zit in de trein dus kan ook geen wifi gebruiken.

Edit:
Wachtwoord veranderen in browser en app werkte ook weer.

Laatst bewerkt:
Er is een tool dat heet Sessionbox. Daarmee kan je met verschillende tabbladen een positie in de rij krijgen. Volgens mij met 4 of 6 max bij de gratis versie

Hebben jullie ook dat de Ticketmaster-webpagina, die met die aftelklok, er regelmatig uitvliegt? Heb al een paar keer moeten refreshen. Niet echt vertrouwwekkend.

Succes allemaal . Ik ga niet stressen
Ik zie het later wel. Wacht eerst de rest van de worpjes af. En dan maar zien of ik een goedkoper kaartje kan bemachtigen van de laaielichters die er toch weer zijn.
Wij gaan met 3 naar Lowlands. We zitten alledrie in de wachtrij. Overtollige kaarten gaan tegen normale prijs verkocht worden. Zitten we de scalpers in ieder geval nog een beetje dwars. Mochten we kaarten over hebben dan horen jullie dat hier als eerste.

We gaan het zien dit jaar. Als ik zo om me heen hoor wachten heel veel mensen de kaart verkoop af en halen ze in juni met de re sale een ticket.
Zou toch eens relaxt zijn als het niet uitverkoopt binnen 15 min :)

Users who are viewing this thread