Lowlands 2025

Het kan werken als je VPN hebt. Mensen uit het buitenland (weet niet of het een fabel is) krijgen voorrang.
Ik werk zelf voor een Duits Bedrijf en als ik in de cloud zit kom ik er altijd zonder echte problemen door.
Denk ook dat het een fabel is, maar vanuit Spanje kwamen mijn vriendin en ik op plek 900 en 1100 terecht dus de eerste 4 kaarten voor onze groep in de pocket, haha

Ik had twee advertenties gerapporteerd over Lowlands kaartjes op Marktplaats (doorverkoop is aangepast, de claims die gemaakt worden zijn incorrect, duidelijk een scam, etc). Reactie van Marktplaats: "wij zijn niks fout in deze advertentie en doorverkoop van kaarten via Marktplaats is wel degelijk mogelijk."
Ja kreeg inderdaad dezelfde reactie. Zelf op de advertentie die ze 2 dagen geleden al te koop had gezet met de tekst dat Lowlands uitverkocht is..

Het kan werken als je VPN hebt. Mensen uit het buitenland (weet niet of het een fabel is) krijgen voorrang.
Ik werk zelf voor een Duits Bedrijf en als ik in de cloud zit kom ik er altijd zonder echte problemen door.
ik kreeg niet echt voorrang hoor bij Oasis.

Hoe is de verhouding beschikbare groepstickets / normale tickets eigenlijk, weet iemand dat?

Het is vervelend dat er 2 verschillende wachtrijen zijn. Mochten de groepstickets opraken terwijl je in de wachtrij staat, kun je niet zomaar switchen naar de normale tickets, maar moet je achter aansluiten en ben je daar dus ook kansloos.

Moet je nou wel of niet vpn aanzetten ? Ik was er vanmorgen na een half uur door met 1 kaart maar die 10 seconden om verder te gaan met aftekenen ging te snel. Morgen herkansing 🤞

1000051242.jpg

Hoppa! De aanhouder wint. Heb de advertentie gemeld bij marktplaats met de begeleidende tekst dat ze eens tegen zwarthandel op moeten treden en dat kaarten morgen pas in de verkoop gaan. (Weten zij veel van de pre sale van vanochtend)

Edit; zojuist bevestigd gehad dat er nog 3 advertenties zijn verwijderd. Nuttig treinritje wel!

Laatst bewerkt:
Stond vorig jaar ergens in het midden, maar ben vrijdagmiddag tot vrijdagnacht weg geweest met de auto, en toen we terug kwamen mochten we hem helemaal vooraan zetten bij de te hoge auto's. Was ideaal.
Dus dit jaar weer van vrijdagmiddag tot vrijdagavond afwezig 😉?

Users who are viewing this thread