Live is Live 2025

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
461
443
Live is Live had nog geen 2025 onderwerp zag ik. Bij dezen!

Als we de forums afstruinen zien we dat er meer dan genoeg namen 'zouden' touren om een schitterend affiche in Antwerpen weg te zetten. Roept u maar!
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
763
Snow Patrol lijkt mij momenteel alvast een goede kanshebber. Tenzij Live Nation ze op een van hun eigen festivals zet.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
Uit de eigen stal van FKP Scorpiio: Agnes Obel, Angus and julia stone, Anna Calvi, Black Pumas, Boygenius, Crowded House, Feist, Fontaines DC, Idles, Mufmford and Sons, Palaye Royal, Paul Weller, Skunk Anansie, zijn mooie namen op eender welke plaats. Geen idee wie er in juni 2025 tourt in Europa maar dat zal wel snel duidelijk worden. Benieuwd welke headliners er aangekondigd zullen worden binnenkort.
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.406
6.102
Uit de eigen stal van FKP Scorpiio: Agnes Obel, Angus and julia stone, Anna Calvi, Black Pumas, Boygenius, Crowded House, Feist, Fontaines DC, Idles, Mufmford and Sons, Palaye Royal, Paul Weller, Skunk Anansie, zijn mooie namen op eender welke plaats. Geen idee wie er in juni 2025 tourt in Europa maar dat zal wel snel duidelijk worden. Benieuwd welke headliners er aangekondigd zullen worden binnenkort.
Misschien de Nederlandse stal, maar niet bij ons hoor... Je noemt verschillende artiesten die worden geboekt door boekers verbonden aan Live Nation.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
461
443
Ik roep elk jaar om Alanis Morissette. En zou ze heel erg toejuichen op Werchter, maar zie ze ook wel Live is Live doen. ALS ze een tour maakt door de EU, daar zijn nog geen tekenen van. Puur gebaseerd op hoop dus.

Snow Patrol zou inderdaad kunnen. Maar ook daar is het nog onbekend welk werelddeel ze gaan aandoen in de zomer.

London Grammar zie ik eerst een Werchter doen sinds hun terugkomst.

Weezer?
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz en yannickd

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.302
7.284
Bon Iver schijnt ook te touren. En misschien halen ze een stunt uit en weten ze Nick Cave te boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.167
3.085
Gezien The War on Drugs, The National, Editors, Smashing Pumpkins, Paolo Nutini, Duran Duran is dit niet zo gek toch?

En TImmetje zegt; stunt bij Nick Cave. Ik zie het wel gebeuren. Radiohead koos ook voor Best Kept Secret i.p.v. grotere shows
Excuus ik dacht even in het BKS topic te zitten. 😅
Desondanks was Radiohead op BKS een in een heel andere tijd.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
461
443
Excuus ik dacht even in het BKS topic te zitten. 😅
Desondanks was Radiohead op BKS een in een heel andere tijd.
Aanvaard ;)
En klopt, BKS pakt hopelijk de weg terug op met de programmering. Het leek een geduchte tegenstander van Pinkpop te worden maar is helaas wat afgezwakt...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.789
9.738
Editors ook en die stonden ook op Live /s Live dit jaar. Tenzij Bon Iver in The Barn zou willen staan, zie ik die niet onmiddellijk op een Live Nation festival staan.
Ach we zien wel. Zie dat Live is Live nu al bezig is met weggeef acties voor volgend jaar. Hoe dat festival zich financieel staande weet te houden na het verkoopfiasco van dit jaar, is me een raadsel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.789
9.738
Ik hoop op mooie namen en goede cijfers. Zou fijn zijn als dit festival weet uit te groeien en langzaamaan een vaste waarde wordt.
Zolang ze maar niet te veel mooie parels van RW afnemen en een eigen segment weten te vinden, helemaal prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken