Pinkpop 2025

Het jammere van Olivia Rodrigo vind ik dat ze momenteel alles moet spelen wat ze gemaakt heeft om überhaupt 2 uur vol te krijgen. Daar zullen ook een hoop mindere nummers bijzitten. Als het dan ook nog niet helemaal je ding is ben je na de paar bekende hitjes er wel gauw klaar mee ben ik bang.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Als Justice op PP had gestaan, dan waren ze nu wel aangekondigd lijkt me? Dan lijkt een dtrh passage vrij zeker indien ze naar NL komen. Dat laatste lijkt me de vraag...

Het jammere van Olivia Rodrigo vind ik dat ze momenteel alles moet spelen wat ze gemaakt heeft om überhaupt 2 uur vol te krijgen. Daar zullen ook een hoop mindere nummers bijzitten. Als het dan ook nog niet helemaal je ding is ben je na de paar bekende hitjes er wel gauw klaar mee ben ik bang.
Welke bekende hitjes, sorry het zal zeker een goede boeking zijn. Als ik jullie zo moet geloven, maar ik ken er geen enkele 🙈

Als Justice op PP had gestaan, dan waren ze nu wel aangekondigd lijkt me? Dan lijkt een dtrh passage vrij zeker indien ze naar NL komen. Dat laatste lijkt me de vraag...
Lijkt me ook niet echt een match met Pinkpop. Zeker ook niet omdat Pinkpop geen plek in het donker kan bieden.

Wederom veel mensen op Facebook die om de rock zeuren. Terwijl er echt veel rock staat en dan met name ook oude. Die lui zijn ook écht nooit tevreden of wel?

Users who are viewing this thread