Pinkpop 2025

Ik vind de eerste worp echt zeker niet tegenvallen. Headliners zijn niet de grootste ooit, maar wel goede mix van stijlen en leeftijdscategoriën die je hoopt binnen te halen denk ik.

Vrijdag is Oscar And The Wolf denk ik een heel aardige sub. Niet mijn ding, maar met Timberlake en Oscar sluit je prima dag af. Weezer is leuk om weer eens te zien. Personal Trainer ook. Flogging Molly typische festivalnaam. Mika geen idee wat je daar nu nog van moet verwachten? Confidence Man heb ik altijd afschuwelijk gevonden, maar wel een echte pinkpopnaam.

Olivia Rodrigo is niet mijn smaak maar denk wel verfrissende naam en ik zie de combi met Last Dinner Party ook wel zitten. Cypress Hill is echt heel tof. Joost knalt er ook altijd op. Dus prima. Amyl and the Sniffers trekt ook genoeg mensen denk ik.

Zondag is minder mijn smaak, al zijn Muse en Korn wel prima namen objectief gezien. Kaiser Chiefs was alltijd wel leuk maar geen idee wat dat tegenwoordig nog doet. Girl In Red is het pareltje die dag.

Al met al zeker niet verkeerd. Maar mis inderdaad wel iets steviger subs.

• Leuk
Waarderingen: Heemstock1
Ik ben overigens ook wel positief verrast dat we niet een hoge DJ spot zien op dit affiche. Of zou die nog bij de laatste subs alsnog komen?

Die prijzen wordt je natuurlijk niet vrolijk van maar afhankelijk van de tweede worp denkbik dat het wel goed gaat komen. Ik verwacht dat de zondag vlotjes zal gaan in ieder geval..
Prijzen vind ik ook vervelend. Helemaal als je met meer personen in 1 huishouden gaat.
Maar heel veel concerten (steeds meer) vragen dit geld voor 1 concert. Dan bedoel ik een dagkaart.
Dus zo'n dagkaart haal je er wel snel uit.
Ik heb helemaal niets met de zaterdag, maar 2 dagkaarten kosten hetzelfde als een weekendkaart. Die vrijdag en vooral zondag vermaak ik mij wel. Denk dat zaterdag uiteindelijk ook wel goed komt. Ken alleen helemaal niets van Olivia en heb helemaal niets met TLDP.

Ik zie met Korn en Muse echt geen ruimte meer voor nog zo’n grote rockact. Biffy Clyro zal toch ook niet om half 3 gaan spelen?
Vind Biffy Clyro altijd een lastige om in te schatten. Stonden in 2017 aan het begin van de avond op 3FM stage, maar weet niet of ze sindsdien in Nederland nou echt groter zijn geworden.

Ik zie met Korn en Muse echt geen ruimte meer voor nog zo’n grote rockact. Biffy Clyro zal toch ook niet om half 3 gaan spelen?
Korn is toch niet meer zo groot? of vergis ik me daarin. Niet dat ik denk dat Volbeat hier nog bij komt, maar dat komt meer omdat er inderdaad met Muse, Biffy Clyro en Korn al drie hardere acts aan de bovenkant van het affiche staan.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Vind Biffy Clyro altijd een lastige om in te schatten. Stonden in 2017 aan het begin van de avond op 3FM stage, maar weet niet of ze sindsdien in Nederland nou echt groter zijn geworden.
Heb ze rond die tijd ook nog een keertje in Tivoli in Utrecht gezien. Zijn volgens mij niet veel groter ofzo geworden. Rond etenstijd op één van de twee buitenpodia denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Davidd

Users who are viewing this thread