Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind het echt een hele dikke eerste worp. Goede mix van oud en nieuw. Nieuwe headliners. En 2 sub headliners die op andere festivals als headliners staan. KoRn staat overal headliner en Oscar is dat volgens mij op Werchter ook geweest, zeker op Lokerse feesten.
Dan nu altijd de vraag. GAat hiervan iets snel uitverkopen - Weekend of welke dagkaarten.
Positief verrast! Heb me tot nu toe niet echt bezig gehouden met de mogelijkheden waren voor Pinkpop, dus deze eerste batch vind ik zeker de moeite al waard voor weekendtickets.
Ben benieuwd hoe snel de verkoop zal gaan..
Je mag er toch vanuit gaan dat ze dan het vakje hadden aangepast aan de grootte van de naam van de headliner, anders is het gewoon amateuristisch design.
Dat vak volgt toch gewoon de lengte van lijn 3 met Girl in Red en Biffy Clyro, of mogen ze dan op rij 2 en 3 ook alleen maar namen zetten die even lang of korter zijn dan 'Muse'... Als dat vak nu enkel de headliner bevat, snap ik die redenering nog, maar raakt nu toch kant noch wal.
Ik ben helaas teleurgesteld. als ik dit vergelijk met wat Werchter als headliners heeft staan is dat wat mij betreft een te groot kwaliteitsverschil. Even meegenomen dat een hoop van deze namen ook naar daar gaan doorschuiven is die keus voor mij snel gemaakt. Ik hoop dat jullie wel blij zijn en een fantastische Pinkpop tegenmoet gaan Dit wordt de eerste x geen Pinkpop in 12 jaar
85 euro was dat. Maar goed dan heb je natuurlijk geen dagprogramma. Ik hoop dat Olivia veel zieltjes zal winnen, is gewoon echt een prima headliner. 100x meer gitaar dan een P!nk als dat voor sommigen toch een criterium is.
Kaartprijzen worden op Ticketmaster nog niet gecommuniceerd, maar in het persbericht wordt gesproken over een ticketprijs van € 62,30 tot € 112,70 voor het concert in Ziggo Dome.
Olivia Rodrigo, drievoudig Grammy Award-winnares, gaat in 2024 op tour met haar album GUTS. Met deze tour komt de Amerikaanse zangeres ook naar Nederl...
Het is voor iedereen verschillend. Die zaterdag met Rodrigo moet echt nog wat bij.. De zondag met Muse, Purple Disco Machine Korn en Krezip vind ik echt tof. Die zal wel hard gaan....