Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik snap niet goed dat iedereen vraagt waar Sam Fender is. Het is toch duidelijk dat die gewoon headliner zal zijn, en dus geen plek op Pinkpop krijgt...
Je mag er toch vanuit gaan dat ze dan het vakje hadden aangepast aan de grootte van de naam van de headliner, anders is het gewoon amateuristisch design.
Héél aangenaam verrast in wat er momenteel al op de affiche staat! Die vrijdag is al perfect voor mijn echtgenote, die zondag is perfect voor mij xD
Enkel zaterdag weet me nog niet te overtuigen, maar dat ziet er momenteel echt al pico bello uit!
Je mag er toch vanuit gaan dat ze dan het vakje hadden aangepast aan de grootte van de naam van de headliner, anders is het gewoon amateuristisch design.
Ik snap niet goed dat iedereen vraagt waar Sam Fender is. Het is toch duidelijk dat die gewoon headliner zal zijn, en dus geen plek op Pinkpop krijgt...
Vorige keer had je 7 van de 9 bovenste namen in de eerste drop, en kwamen Keane en Anouk in de tweede. Als ze het nu consistent doen zou er nog een Noord afsluiter en een sub kunnen komen