Pinkpop 2025

Prima programma!

En zijn duidelijke nog wat subs die nog aangekondigd gaan worden bij de volgende lading met namen vooral de zaterdag!

Echt heel lang alleen nog maar gelezen en niet meer gepost hier. Het is een typische Pinkpop line-up. Wat toffe uitschieters, maar ook veel "net niet". De zondag redelijk sterk, jammer dat The Last Dinner Party niet daartussen staat ipv de zaterdag. Ik vraag me wel af of de ticketprijs nu toch echt mensen ervan gaat weerhouden om te gaan. €155 voor een dag en €305 voor een weekend is toch echt wel een grens over, volgens mij...

Ik ben er voor het eerst sinds 2007 niet bij volgend jaar. Maar dat heeft overigens alleen te maken met ene Bruce Springsteen die dan elders speelt ;-)

• Leuk
Waarderingen: Jos, PJ en Timmetje
€155 voor een dagticket? Met eten/drinken en reizen ben je €250 pp voor 1 festivaldagje kwijt. Festivals (en concerten) beginnen echt een luxeproduct te worden.

De enige band die ik wel zou willen zien is Biffy… haha. Hopelijk komt er nog iets tofs bij. Maar wel prima programma verder opzich, alleen niet mijn ding.

Heb even snel geluisterd naar de namen die me allemaal niks zeggen... (dat zij er best wat). Ik moet zeggen met deze line-up tot nu toe vermaak ik me wel... Nu al 100x beter als vorig jaar.

Toppers voor mij op dit moment: Justin Timberlake, Korn, Cypress Hill (eindelijk!). Muse niet heel bekend mee, maar moet ik me toch eens in verdiepen geloof ik... Verder hoop leuke rock getinte bandjes die me wel bevallen....

De ticketverkoop voor Pinkpop 2025 verloopt via Ticketmaster. Hieronder lees je welke tickets je kunt kopen en wat inbegrepen is bij het ticket.

Per transactie kun je maximaal 8 tickets aanschaffen. Alle ticketprijzen zijn inclusief € 10,- servicekosten per ticket.

Plan je reis naar Pinkpop alvast via onze vervoerspagina, waar je o.a. parkeertickets en bus retourtickets kunt kopen. Eenmaal in Limburg aangekomen? Overnacht dan op een van onze reguliere campings of de luxe Glampink!

Let op: Het enige officiële verkoopkanaal voor Pinkpop-tickets is www.ticketmaster.nl. Koop alleen tickets bij het officiële verkoopkanaal. Kijk voor meer informatie op www.weetwaarjekoopt.nl. Neem bij vragen of twijfel altijd eerst contact op met Ticketmaster.

Officiële pre-sales

• Klanten van Vodafone Ziggo kunnen in de speciale Priority pre-sale eerder tickets kopen voor Pinkpop 2025. Deze pre-sale start op donderdag 21 november om 11:00 uur. Meer informatie over deze pre-sale is te vinden op priority.nl.
  • Bezoekers kunnen zich via de Pinkpop-app aanmelden voor de pre-sale die op vrijdag 22 november om 09:00 uur start. Let op: opgeven kan tot donderdag 21 november 18:00 uur. Als je je hebt aangemeld, ontvang je op donderdagavond 21 november een mail met alle praktische informatie.

Ik vind het echt een hele dikke eerste worp. Goede mix van oud en nieuw. Nieuwe headliners. En 2 sub headliners die op andere festivals als headliners staan. KoRn staat overal headliner en Oscar is dat volgens mij op Werchter ook geweest, zeker op Lokerse feesten.
Dan nu altijd de vraag. GAat hiervan iets snel uitverkopen - Weekend of welke dagkaarten.

Voor het eerst in jaren dat ik niet meteen PP afschrijf.
Ik denk dat ik het met potlood opschrijf en tegen die tijd een last minute ticketswap kaart probeer te scoren.

Users who are viewing this thread