Pinkpop 2025

Ik ben helaas teleurgesteld. als ik dit vergelijk met wat Werchter als headliners heeft staan is dat wat mij betreft een te groot kwaliteitsverschil. Even meegenomen dat een hoop van deze namen ook naar daar gaan doorschuiven is die keus voor mij snel gemaakt. Ik hoop dat jullie wel blij zijn en een fantastische Pinkpop tegenmoet gaan :) Dit wordt de eerste x geen Pinkpop in 12 jaar
Dus dat bepaal je aan de hand van 4 werchternamen?

Ja, objectief gezien niet slecht, denk ik. Die zaterdag zou ik dan met Olivia, TLDP en Amyl nog het tofst vinden. Girl in red en Bad Nerves nog wel leuk. Verder weinig spannend.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Gewoon een goeie line-up met 3 goeie headliners (los van smaak) mis misschien nog een paar sub/ noord headliners maar korn en oscar zijn wel 2 van formaat. Zou zelf alleen de zondag gaan maar denk dat het rock werchter gaat worden

Ik sluit me aan bij de meesten hier. Dit is de beste drop die ik in jaren heb gezien van Pinkpop. Even los van het feit dat het meeste niet mijn smaak is. Met name het headliner trio vind ik uitermate goed uitgebalanceerd. En dan staan er nog wat toffe namen op de undercard ook. Cypress Hill bijvoorbeeld! Wat een heerlijke boeking is dat.

Knap werk daar in Landgraaf! Hopelijk wil het nu dan ook een beetje gaan lopen met de ticketverkoop.

Die prijzen wordt je natuurlijk niet vrolijk van maar afhankelijk van de tweede worp denkbik dat het wel goed gaat komen. Ik verwacht dat de zondag vlotjes zal gaan in ieder geval..

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Ook hier toch een kleine positieve noot voor de line-up. Een stuk sterker dan vorig jaar tot nu toe voor mij.
Ik ga zelfs overwegen om voor die zondag een dagticket te kopen.

Ja ik zou me er uitstekend kunnen vermaken denk ik wel. Niet heel veel nieuws onder de zon, maar zitten leuke bands bij, en met Olivia een vernieuwde headliner en Justin Timberlake is ook een act die niet om het jaar bijna te zien is op de festivalweides.

Ik heb alleen echt geen € 155,00 voor over. Niet dat je daar Pinkpop voor kan afrekenen.

• Leuk
Waarderingen: team-0

Users who are viewing this thread