Pinkpop 2025

Vrijdag
Justin Timberlake, Oscar and the Wolf, Weezer, Bad Nerves, Confidence Man, Flogging Molly, Kid Kapichi, Mika, Personal Trainer, Shaboozey en Janet Livv

Zaterdag
Olivia Rodrigo, The Last Dinner Party, Mark Ambor, Joost, Amyl and the Sniffers, Claude, Cypress Hill, HARDY en SOFT PLAY

Zondag
Muse, KoRn, girl in red, Biffy Clyro, Kaiser Chiefs, Krezip, Purple Disco Machine en The Warning
Boven verwachting goed

Headliners zijn zoals verwacht.. tja. Maar dei zaterdag heeft best leuke namen! TLDP, Soft Play, Amyl, en Cyprus Hill. De rockers op die dag eten goed!

Wow, ik ben echt oprecht positief verrast! Headliners zoals verwacht maar die undercard erg goed, typisch pinkpop maar gewoon in de breedte erg sterk

Die zondag met Muse en Purple Disco Machine is wel aantrekkelijk. De zaterdag kan er ook mee door.

Poeh die zaterdag is toch nog wel goed met Olivia Rodrigo, TLDP en Amyl. De andere dagen word ik niet warm van, maar dit is al beter dan de afgelopen jaren.

De zondag geeft voor mij al genoeg reden om een weekendkaart te halen eigenlijk. Op de vrijdag red ik me ook nog wel. zaterdag is nog wat Meh, maar smaken verschillen

dit is best ok
8 namen die me iet wat boeien.

nog 2 en ze halen het van de 2024 editie
nog 6 en ze halen het van de 2023 editie voor me

Users who are viewing this thread