Pinkpop 2025

Ik had besloten om niet meer te gaan maar die zondag maakt veel goed.

Zet er Jack White en Placebo bij en dan is het gelijk een van beste dagen van afgelopen 10 jaar.

Vrijdag en zaterdag bagger maar snap de verandering.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Website is inmiddels toch bijgewerkt. Als ik kijk naar de dagindeling komt er zeker nog een sub bij op de zondag (zie de ruimte tussen Muse en Korn).
Op basis van de indeling kan ik best al een aardig spoorboekje maken; Weezer, Bad Nerves, Flogging Molly, Personal Trainer, Olvia Rodrigo, TLDP, Amyl and The Sniffers, Cypress Hill, Soft Play, Muse, Korn, girl in red, Purple Disco Machine, The Warning.

Website is inmiddels toch bijgewerkt. Als ik kijk naar de dagindeling komt er zeker nog een sub bij op de zondag (zie de ruimte tussen Muse en Korn).
Op basis van de indeling kan ik best al een aardig spoorboekje maken; Weezer, Bad Nerves, Flogging Molly, Personal Trainer, Olvia Rodrigo, TLDP, Amyl and The Sniffers, Cypress Hill, Soft Play, Muse, Korn, girl in red, Purple Disco Machine, The Warning.
Komt door de lange namen van JT en OR. Niet omdat er nog een sub tussen moet mijn inziens.

"Ik heb er nog nooit van gehoord" betekent niet dat iets niet groot kan zijn, dat betekent dat jij er niet van gehoord hebt. Dat jij de hits niet kende zegt niks over de grootte van de hits haha.
Waar heb ik dat dan gezegd? Volgens mij zei ik ook, het zal zeker een goede boeking zijn als ik jullie moet geloven. Maar ik ken er geen, dus ja ik was nieuwsgierig naar welke hits dan🤔. Maar goed ik kruip dan maar weer onder mijn steen😝.

Komt door de lange namen van JT en OR. Niet omdat er nog een sub tussen moet mijn inziens.
Zo te zien is er alleen nog ruimte voor een sub op de vrijdag toch? Op de andere 2 dagen 3 namen in het middelgrote lettertype, op vrijdag nog maar 2.

Zo te zien is er alleen nog ruimte voor een sub op de vrijdag toch? Op de andere 2 dagen 3 namen in het middelgrote lettertype, op vrijdag nog maar 2.
Weezer staat naar mijn idee als 3e naam wat hoog, dus ik verwacht op vrijdag nog een 3e naam (sub main)
TLDP staat op zaterdag naar mijn idee als noord afsluiter hoog, dus daar verwacht ik nog een Noord afsluiter en dat TLDP naar sub main gaat bijvoorbeeld. Of ze gaan bijv Joost echt tot Noord afsluiter bombarderen...

Wederom veel mensen op Facebook die om de rock zeuren. Terwijl er echt veel rock staat en dan met name ook oude. Die lui zijn ook écht nooit tevreden of wel?
Maar het is toch ook niet omdat er een Weezer, Flogging Molly en een Amyl op die 2 andere dagen staan dat het meteen interessant is om een combi te halen. Al is de affiche nog lang niet af natuurlijk.

Op basis van wat er nu staat zou ik voor Pinkpop alleen zondag ticket kopen.

Heb ze rond die tijd ook nog een keertje in Tivoli in Utrecht gezien. Zijn volgens mij niet veel groter ofzo geworden. Rond etenstijd op één van de twee buitenpodia denk ik.
Korn en Biffy Clyro zijn beide uitverkopende AFAS acts. Of ze moeten op verschillende stages gezet worden, of de bovenkant van het affiche is al aardig gevuld

Korn en Biffy Clyro zijn beide uitverkopende AFAS acts. Of ze moeten op verschillende stages gezet worden, of de bovenkant van het affiche is al aardig gevuld
Biffy Clyro had zijn afas toch niet uitverkocht vorig jaar teminste ik was er en het was goed gevuld maar niet vol voor me gevoel

Ik ben positief verrast! Nu al beter dan de voltallige line-up van vorig jaar wat mij betreft. Ik durf zelfs te stellen: als ze zo doorgaan, ga ik een OOR-abonnement overwegen voor een gratis ticket

Waarom wordt er om meer rock gevraagd? Mijn eerste reactie is juist dat gitaren toch redelijk vertegenwoordigd zijn in deze eerste worp. Verder elke dag een paar leuke namen gecombineerd met absoluut vreselijke namen, zoals we Pinkpop gewend zijn. Maar zo blijft het lekker eclectisch.

Users who are viewing this thread