Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja ongelooflijke taferelen aan het hoofdpodium en ontzettend veel volk (fans en nieuwsgierigen) om het nieuwe fenomeen te bewonderen. Achteraf wel een topdag met The National (best of set) en Billie Eilish naast Johnny Marr en Girl on Red. Toen was Billie Eilish maar 17 jaar maar bracht ze al een goede show. Jammer dat ik er toen niet bij was.
Pinkpop heeft zijn weekeinde tickets verhoogd van 290 vorig jaar naar 305 euro dit jaar of een vijf procent stijging.
Een dagticket kost nu 155 Euro bij Pinkpop.
Rock Werchter zal wel zich blijven positioneren als iets goedkoper dan Pinkpop en rond vijf procent zijn tickets laten stijgen.
Eerste keer Werchter voor mij. Heb me geregistreerd voor de pre-sale. Verkoopt het snel uit tegenwoordig? Of is het makkelijk om 4 dagkaarten te bemachtigen?
Eerste keer Werchter voor mij. Heb me geregistreerd voor de pre-sale. Verkoopt het snel uit tegenwoordig? Of is het makkelijk om 4 dagkaarten te bemachtigen?