Rock Werchter 2025

The Last Dinner Party - Oscar and the Wolf - Olivia Rodrigo zouden drie razend populaire namen zijn achtereen maar wat zou ik die zondag zoutloos vinden dan zeg. Zeker TLDP met een kopie van hun show op retour (welke vooral goed was omdat het in een zaal was).

Ik denk oprecht dat ik van die drie Oscar and the Wolf nog de meest boeiende vind. Dat verbaasde me echt positief in 2023.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en festirock
als het op zondag die 3 zijn achtereen op de main
dat is niet mijn ding dan
TLDP was wel sterk dit jaar in de barn
Oscar heb ik niks mee
OR wil ik een kans geven maar op dit moment minder intresse in dan dua lipa

• Leuk
Waarderingen: festirock en phil
Laat ons dan hopen dat bv London Grammar zondag de Barn afsluit en dat we in alle rust en kalmte het festival kunnen afsluiten.
Ik hoop vooral dat ALS London Grammar er staat dat ze niet tegelijk met LP staan. de overige 3 headliners wil ik best gedeeltelijk missen.
Staan ze er wel op donderdag , én tegenover LP, dan koester ik de het prachtige Ziggodome concert van laatst maar extra hard.

Unpopular opinion misschien. Maar ik zou Oscar wel weer eens kunnen hebben. In 2018 gezien op We Are Electric en Sziget, dat was echt heel gaaf. Vooral late avondspot op WAE, maar ook de middagcrowd op Sziget ging goed. 2022 op Pukkelpop, dit vond ik dan weer wat futloos.
Ik vind het nieuwe album sterk. Het bekende gemixt met wat nieuws, maar in ieder geval allemaal wat frisser. Met een nieuwe tour zou ik zeker gaan kijken op een festival.

Oef. Met exact dezelfde set als dit jaar dan, want geen nieuwe muziek behalve dat ene album dan?
Ze speelde zelfs afgelopen editie al een nieuw nummer dat niet op die plaat staat. Dus wees maar zeker dat ze met nieuwe muziek bezig zijn (was trouwens ook een ontzettend sterk nummer, ik kreeg Queen vibes)

Maar waren ze rond Pukkelpop ook al niet in de buurt? Lijkt me een logischere keuze. Ik zie ze daar gerust ook wel hoog op de Main Staan.

Ik hoop vooral dat ALS London Grammar er staat dat ze niet tegelijk met LP staan. de overige 3 headliners wil ik best gedeeltelijk missen.
Staan ze er wel op donderdag , én tegenover LP, dan koester ik de het prachtige Ziggodome concert van laatst maar extra hard.
Alsjeblieft, breng ze daar nu niet op nieuwe ideeën om ons het leven zuur te maken met dergelijke conflicten

Another great name for Open'er
467640289_888595353385489_3018213236103013567_n.jpg

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Chiel en nathanvdk
Verwachten jullie grote veranderingen of verrassingen op het festival zelf door de 50ste editie? De headliners geven me momenteel dit gevoel niet.

namen pinkpop: overlap met RW zal er wel zijn

Vrijdag
Justin Timberlake, Oscar and the Wolf, Weezer, Bad Nerves, Confidence Man, Flogging Molly, Kid Kapichi, Mika, Personal Trainer, Shaboozey en Janet Livv

Zaterdag
Olivia Rodrigo, The Last Dinner Party, Mark Ambor, Joost, Amyl and the Sniffers, Claude, Cypress Hill, HARDY en SOFT PLAY

Zondag
Muse, KoRn, girl in red, Biffy Clyro, Kaiser Chiefs, Krezip, Purple Disco Machine en The Warning
Daar mogen er zeker enkele van doorkomen : Weezer , Confidence Man, Flogging Molly , Kid Kapichi, Amyl, Cypress Hill , Muse , Korn , GiR, Biffy Clyro, Kaiser Chiefs zijn voor mij zeker meer dan welkom op RW25.

Users who are viewing this thread