Rock Werchter 2025

The Last Dinner Party - Oscar and the Wolf - Olivia Rodrigo zouden drie razend populaire namen zijn achtereen maar wat zou ik die zondag zoutloos vinden dan zeg. Zeker TLDP met een kopie van hun show op retour (welke vooral goed was omdat het in een zaal was).

Ik denk oprecht dat ik van die drie Oscar and the Wolf nog de meest boeiende vind. Dat verbaasde me echt positief in 2023.
Heel matige zondag mainstage dan.
Tldp een show op retour, Oscar and the Wolf was goed vorige keer maar al te vaak gezien. Olivia Rodrigo , mn ding niet , wil t wel een kans geven.
Hopelijk een sterke barn line up die dag.
Dacht niet dat ik 't ooit zou zeggen maar mss wordt de line up van pinkpop wel beter dan die van rw voor me. 🙃

Maar ok nog veel bands te gaan

Heel matige zondag mainstage dan.
Tldp een show op retour, Oscar and the Wolf was goed vorige keer maar al te vaak gezien. Olivia Rodrigo , mn ding niet , wil t wel een kans geven.
Hopelijk een sterke barn line up die dag.
Dacht niet dat ik 't ooit zou zeggen maar mss wordt de line up van pinkpop wel beter dan die van rw voor me. 🙃

Maar ok nog veel bands te gaan
Alsook niks zeker van dit rijtje, behalve OR. Voor hetzelfde geldt knallen ze er andere namen onder die jou wel aanspreken... ;)

Mijn voorspelling voor het pakketje van deze week:

donderdag - Amyl & the Sniffers, Fontaines DC
vrijdag - Rüfüs du Sol, Wet Leg, Jack White
zaterdag - Magdalena Bay, St. Vincent, Raye
zondag - Aurora, Justice

Plus nog een oude bekende uit de hoge hoed.

Binnenkort dan nog aparte aankondigingen voor QOTSA en London Grammar.

Dat wordt een fijne line up.

• Leuk
Waarderingen: Vicarious en ChrisV
Mijn voorspelling voor het pakketje van deze week:

donderdag - Amyl & the Sniffers, Fontaines DC
vrijdag - Rüfüs du Sol, Wet Leg, Jack White
zaterdag - Magdalena Bay, St. Vincent, Raye
zondag - Aurora, Justice

Plus nog een oude bekende uit de hoge hoed.

Binnenkort dan nog aparte aankondigingen voor QOTSA en London Grammar.

Dat wordt een fijne line up.
Vervang Aurora maar door Girl In Red, laatste tijd nog niet veel van haar gezien van aankondigingen

Wat is jullie wishlist voor het pakketje morgen? Mijne is veilig maar zou het nog altijd ongelooflijk fantastisch vinden
1. Fontaines DC
2. Wet Leg
3. Rüfüs Du Sol

Users who are viewing this thread