Rock Werchter 2025

De welke? Want ik vind wel dat dit de term ‘hit’ wel heel rekbaar maakt.
In 2018 kon je echt niet naast Evan Finds The Third Room kijken. Je hebt Texas Sun, You & I, Maria Tambien, The Number 4, Sunday Morning. Zeker in indiemiddens waaruit hun populariteit tot wel wat uit afstamt, zijn heel wat van hun songs toch wel echt 'hits'.

Wat is jullie wishlist voor het pakketje morgen? Mijne is veilig maar zou het nog altijd ongelooflijk fantastisch vinden
1. Fontaines DC
2. Wet Leg
3. Rüfüs Du Sol
FKA Twigs, St. Vincent, Deftones, Beth Gibbons, JPEGmaffia, TV On the Radio, Blondshell, Chappell Roan, Elbow, Fontaines DC, QOTSA, Raye, Floating Points, Magdalena Bay en Denzel Curry.

Hoop Nine Inch Nails, Vampire Weekend, Anderson Paak en Jack White nog ergens te zien opduiken.

Mag verspreid over meerdere pakketjes, ik ben makkelijk.

In 2018 kon je echt niet naast Evan Finds The Third Room kijken. Je hebt Texas Sun, You & I, Maria Tambien, The Number 4, Sunday Morning. Zeker in indiemiddens waaruit hun populariteit tot wel wat uit afstamt, zijn heel wat van hun songs toch wel echt 'hits'.
Ja, maar dat bedoel ik: de term hit is dan wel iets heel relatiefs. Dan heeft pakweg Beach House of Slowdive ook ‘hits’ (hun populairste nummers), maar dat zijn dan weer nummers die 95% van de mensen niet kent.

• Leuk
Waarderingen: redondo28 en visdave34
Ja, maar dat bedoel ik: de term hit is dan wel iets heel relatiefs. Dan heeft pakweg Beach House of Slowdive ook ‘hits’ (hun populairste nummers), maar dat zijn dan weer nummers die 95% van de mensen niet kent.
Dat hebben ze ook.... Space Song van Beach House is ook echt absoluut een hit.

Dat hebben ze ook.... Space Song van Beach House is ook echt absoluut een hit.
Denk echt dat we andere maatstaven hebben van wat een hit is. Pakweg m’n broer, die een beetje naar muziek luistert (af en toe Q-Music, dan eens StuBru, dan eens Spotify), gaat dit echt niet kennen - of trekken.

En met mijn broer bedoel ik ook de broer en zus van 99% van de bevolking.

Tame Impala, die hier door iedereen als headliner wordt bekeken. Heeft ook maar 1 hit dat commercieel heeft gewerkt. Uiteraard meer, maar als je Matt zijn maatstaf toepast is het er maar 1.

Ik ben van plan om voor rock werchter een weekend ticket te kopen voor het eerst. Is het belangrijk om vroeg klaar te zitten? Of verkopen de weekendtickets niet snel uit?

Tame Impala, die hier door iedereen als headliner wordt bekeken. Heeft ook maar 1 hit dat commercieel heeft gewerkt. Uiteraard meer, maar als je Matt zijn maatstaf toepast is het er maar 1.
Twee, zie ik. Let It Happen stond 15 weken in de Ultratop. The Less I Know The Better 14 weken.

• Leuk
Waarderingen: redondo28
Ik ben van plan om voor rock werchter een weekend ticket te kopen voor het eerst. Is het belangrijk om vroeg klaar te zitten? Of verkopen de weekendtickets niet snel uit?
Normaal niet, nee. Vorig jaar verkochten de weekendtickets 2 weken voor het festival uit.

Users who are viewing this thread