Rock Werchter 2025

Voor jullie werkgevers is 16u ook een beter uur om iets aan te kondigen.
Anders zitten jullie kostbare tijd te verspelen om een ganse voormiddag hierover te discussiëren :-)
En anders is het discussie over wat er in dat pakketje zou zitten natuurlijk.

Soit eerst maar duimen of onze theorie klopt en er effectief een pakketje komt!

Don’t suppose that was posted about 48 mins ago was it?

The reason I ask is because it was 4am Aussie time 48 mins (ish) ago. Might indicate if it was that it’s a time difference thing and it’ll be 4pm tomoz

Ik heb nog 1 laatste campingvraagje:
Als we met onze groep van 10 a 15 personen zouden toekomen rond 10 a 11u op camping A1 op donderdagochtend, wat is de kans dat er nog plaats is daar om allemaal samen in een kring te zitten?

We neigen momenteel naar Hive - My Space vanwege de zekerheid om samen te kunnen zitten & wat ruimte te hebben. Maar als er op A1 ook veel open ruimte is en een quasi garantie dat we daar plaats hebben, zouden we die overwegen.

De ideale wereld:

Qotsa, Jack White, Weezer, Fontaines dc, Wet leg, Cypress hill, KoRn, Flogging Molly, LCD soundsystem, Oscar and the wolf op zondag zodat ik dit jaar zeker na 3 dagen kan vertrekken. Wie weet. 🤞

• Leuk
Waarderingen: rw83
Architects lost net nieuw nummer en kondigt nieuwe plaat aan, mooi moment om in het pakketje van morgen te steken

Ik heb nog 1 laatste campingvraagje:
Als we met onze groep van 10 a 15 personen zouden toekomen rond 10 a 11u op camping A1 op donderdagochtend, wat is de kans dat er nog plaats is daar om allemaal samen in een kring te zitten?

We neigen momenteel naar Hive - My Space vanwege de zekerheid om samen te kunnen zitten & wat ruimte te hebben. Maar als er op A1 ook veel open ruimte is en een quasi garantie dat we daar plaats hebben, zouden we die overwegen.
Alles hangt ook af van het weer, vlotheid verkeer… ik zou ook voor de MySpace kiezen. Ben je zeker.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Met Amyl er al bij de donderdag ben ik al 98% overtuigd om een dagticket te kopen.
Hopelijk, als Fontaines DC komt, de donderdag. Ik droom van Wunderhorse, Fat Dog, Gurriers op diezelfde dag. Ik mag toch dromen hé.

Wunderhorse zal ook goed kunnen op de zaterdag, die touren ook samen binnenkort. Ik zou die wel een mooie barn spot durven geven.

Users who are viewing this thread