Rock Werchter 2025

Ik heb nog 1 laatste campingvraagje:
Als we met onze groep van 10 a 15 personen zouden toekomen rond 10 a 11u op camping A1 op donderdagochtend, wat is de kans dat er nog plaats is daar om allemaal samen in een kring te zitten?

We neigen momenteel naar Hive - My Space vanwege de zekerheid om samen te kunnen zitten & wat ruimte te hebben. Maar als er op A1 ook veel open ruimte is en een quasi garantie dat we daar plaats hebben, zouden we die overwegen.
Wij staan altijd op A1 daar is plaats genoeg ook om 10:00 uur…
Daar kan ook veel, zijn ze totaal niet moeilijk. Daar betaal je wel niet met RW coins, die beheren zelf hun camping. Afterparty check! Eigenlijk alles voor een perfect weekendje werchter, je staat in 10 min op de “wei” 😊

• Leuk
Waarderingen: Paddy
TLDP gaat gewoon op retour komen en een hele hoge main stage spot krijgen op de OR dag.

TLDP - Oscar - OR
Op Pinkpop lijkt TLDP misschien zelfs wel sub te zijn voor Olivia Rodrigo en op BTS Hyde Park is dat het geval. Misschien dat ze op Werchter ook die plek toebedeeld krijgen als package deal?

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Hoe goed ik ze ook vind en gun, minstens 1 album te vroeg voor die status.
Absoluut mee eens. Imo zou een kleine festivaltour (of 2025 de zomer zelfs overslaan) de beste keuze zijn en als ze dan toch een festival doen in België een andere dan Werchter. En als ze dan toch op Werchter staan derde main. Maarja, ik zie het zomaar gebeuren.

Absoluut mee eens. Imo zou een kleine festivaltour (of 2025 de zomer zelfs overslaan) de beste keuze zijn en als ze dan toch een festival doen in België een andere dan Werchter. En als ze dan toch op Werchter staan derde main. Maarja, ik zie het zomaar gebeuren.
Misschien wat meegesleurd in die Olivia Rodrigo tour?

Vind het echt soms mindblowing dat we het ineens hebben over tldp als sub wetende dat idles vorig jaar vierde laatste stond. Sorry maar een hit (op stubru) op één album is toch niet genoeg, de lat mag toch iets hoger liggen op werchter, 3e op de main zie ik ze als max staan,

Oscar oke als sub gezien zijn grootte in belgie, maar hoop toch dat hij nog eens pukkelpop doet.

En zijn fontaines dc echt groter dan idles vorig jaar? (Zou het bij deze wel toejuichen maar bon)
Maar goed dan hebben we met Oscar en TLDP al 2 van de 4 subs

Net Royel Otis voor de tweede maal gezien, en die show werkt perfect op een festival. Songs genoeg voor een feestje. Stonden twee jaar geleden op Pukkelpop, dus zal misschien toch ook Werchter worden.

• Leuk
Waarderingen: jarne

Users who are viewing this thread