Rock Werchter 2025

Is dat niet Graspop hun uur? Lijkt me dan eerder morgen- of vrijdagochtend voor RW?
Ik geloof in de theorie van Sisco.
Don’t suppose that was posted about 48 mins ago was it?

The reason I ask is because it was 4am Aussie time 48 mins (ish) ago. Might indicate if it was that it’s a time difference thing and it’ll be 4pm tomoz

Is dat niet Graspop hun uur? Lijkt me dan eerder morgen- of vrijdagochtend voor RW?
Dan zou amyl and the sniffers wel heel erg iets fout gedaan hebben lijkt me toch dat die een dag te vroeg waren en dat rock werchter voor dat de presale begint een pakketje doet en de info over de tickets eruit gooit

Voor de editie van 2023 herinner ik me nog dat ik in de auto zat ‘s avonds toen ze het pakketje eruit gooiden. Dus zal ook iets van 16-17u geweest zijn. Ik zet mijn hoop ook op 16u vandaag 👍

Ik refresh de pagina al enkele dagen om 8u, 13u en 16u in de hoop dat er nieuws is. Tot de pre sale morgenmiddag blijf ik op elk van deze uren gewoon doordoen

Pakketjes kwamen vorige editie om 16h. Behalve die in de week van de belgische muziek (18h) en die van de Slope (8h dacht ik).

Users who are viewing this thread