Rock Werchter 2025

Graspop heeft gisteren hun eerste headliner bekendgemaakt. Ik denk dat die nog even gaan wachten?
Zou wel een beetje triestig zijn voor die metalfans, zo lang wachten om deze week dan ocharme 1 naam te krijgen. Maken die normaal niet snel namen na elkaar belend? Weet niet hoe dat vorige week was?

Ik ben trouwens benieuwd naar ticketprijzen voor RW. Bijzonder dat ze dat zo lang achter houden...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zou wel een beetje triestig zijn voor die metalfans, zo lang wachten om deze week dan ocharme 1 naam te krijgen. Maken die normaal niet snel namen na elkaar belend? Weet niet hoe dat vorige week was?

Ik ben trouwens benieuwd naar ticketprijzen voor RW. Bijzonder dat ze dat zo lang achter houden...
Vorige week heeft Graspop niet heel erg veel aangekondigd, behalve een nieuwe huisstijl :-) Ik denk dat je vorig jaar bedoelde? In een periode van twee weken waren toen alle acht headliners bekend + een pakket van zo'n 100 acts + de kaartverkoop. Op de dagen dat Graspop niks postte (of zelfs een keer op dezelfde dag) was er ook ruimte voor Rock Werchter om acts te presenteren.

Dus als het vandaag niet is, dan is het morgen of overmorgen wel. Je hoeft je geen zorgen te maken over de metalfans :-)

Liever vandaag weer even Werchter, dan morgen weer Graspop :D

Of wat kan mij het schelen, doe ze allebei wat vandaag. Zul je zien dat Korn op Werchter staat en Muse op GMM haha.

• Haha
Waarderingen: PreFXDesigns

Ze houden dat nu toch niet lang achter? De voorgaande jaren kwam de ticketinfo ook pas na de eerste paar headliners of het eerste pakketje. Mee in een aankondiging kan je die verhoogde prijzen altijd wat verstoppen he :LOL:

Ze houden dat nu toch niet lang achter? De voorgaande jaren kwam de ticketinfo ook pas na de eerste paar headliners of het eerste pakketje. Mee in een aankondiging kan je die verhoogde prijzen altijd wat verstoppen he :LOL:
Ja, dat wou ik er ook mee zeggen. "Jullie tickets zijn weer 40 euro duurder, maar hier is Fontaines DC, Raye en Flogging Molly!".

Met de headliners van dit jaar kunnen ze het toch niet maken om de prijzen te laten stijgen?
Lijkt me net van wel. Zijn zeker geen goedkope namen en qua populariteit moeten ze ook niet onderdoen voor die van vorig jaar, integendeel. Los van alles die sowieso jaar na jaar duurder wordt.

Kunnen Oscar en Tamino niet op GMM geparkeerd worden? Dan zijn we daar al vanaf :)
Jullie hebben liveislive al geclaimd als stortplaats. Daarnaast ook nog TW classic en boutique om alles wat ongewenst is op te dumpen, alles wat te jong is mag naar pukkelpop, wat te belegen is sturen jullie naar suikerrock en consoorten. Lijkt me wel te volstaan zo!

Jullie hebben liveislive al geclaimd als stortplaats. Daarnaast ook nog TW classic en boutique om alles wat ongewenst is op te dumpen, alles wat te jong is mag naar pukkelpop, wat te belegen is sturen jullie naar suikerrock en consoorten. Lijkt me wel te volstaan zo!
Er zijn uitzonderingen natuurlijk, als SOAD nog eens gaat touren mogen ze die best in Dessel dumpen :)

• Leuk
Waarderingen: Joe
Mooie samenvatting van het Belgische festival landschap :-D

• Leuk
Waarderingen: SvenH23
Ik snap de haat jegens Tamino eigenlijk totaal niet, waar komt dat vandaan? Heb hem altijd een zeer fijne zanger gevonden. Die mening werd enkele jaren terug breed gedragen dacht ik, maar dit jaar lijkt iedereen ineens een hekel aan hem te hebben?
Mag gerust komen hoor. Zal een mooie plek krijgen in de Barn. Al is het niets voor mij.

Maar hij wil ze op Graspop plaatsen. 😬

Oscar, dat is wat anders.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread