Lowlands 2025

Ik zie het eigenlijk ook nog wel gebeuren dat Fontaines ineens als headliner worden aangekondigd. Iets met headliners maken, tegelijkertijd enorm populair in dit land. Gewoon zoiets als op de plek van Goldband.

Denk dat als er 2 grote headliners staan en daarnaast Fontaines dat niemand ook klaagt.

• Leuk
Waarderingen: superginger
Ik zie het eigenlijk ook nog wel gebeuren dat Fontaines ineens als headliner worden aangekondigd. Iets met headliners maken, tegelijkertijd enorm populair in dit land. Gewoon zoiets als op de plek van Goldband.

Denk dat als er 2 grote headliners staan en daarnaast Fontaines dat niemand ook klaagt.
Van mij zou het mogen, maar ik denk helaas dat FDC minder mensen naar de Alpha trekt als afsluiter dan Goldband.

Op Lowlands ja, zou daar veel volk op afkomen? Trok Idles, een beetje gelijkaardig qua grootte, veel volk toen?

Op Lowlands ja, zou daar veel volk op afkomen? Trok Idles, een beetje gelijkaardig qua grootte, veel volk toen?
Kijk het veld stond niet vol, maar dat had ook niemand verwacht denk ik. Kwam wel lekker wat man op af. Maar Fontaines als headliner moet je niet willen. Ik kan de artikelen over de lage opkomst al schrijven namelijk.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Lowlands is niet echt het festival dat snel sub-headliners promoveert naar headliners heb ik het idee. Over het algemeen staan er headliners die het al wel bewezen hebben te kunnen.

Lowlands is niet echt het festival dat snel sub-headliners promoveert naar headliners heb ik het idee. Over het algemeen staan er headliners die het al wel bewezen hebben te kunnen.
Uitzondering zijn de Nederlandse acts die headlinen, en zelfs daarvan durf ik te zeggen dat ze wel een behoorlijk track record moeten hebben voordat ze die kans krijgen. En ja, daar valt Goldband ook onder op basis van hun eerdere Lowlands passage.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar

Users who are viewing this thread