Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Realistisch: J. Cole. Maar als je echt diep van binnen kijkt dan Kanye West. Die blijf ik gewoon razend interessant vinden. Verder zou ik een 50 Cent geweldig vinden omdat dat de enige grootheid is die ik nog nooit live heb gezien. Loyle Carner en Stormzy al wel gezien op Lowlands maar mogen ook wel voor de reprise en zijn denk ik klaar voor de Alpha. Wu-tang zou ook nog wel kunnen.
Baby Keem of Badass zou zeker tof zijn. Joey in de Melkweg was echt heel vet.
Zou het ook tof vinden als een method man & Redman bijvoorbeeld zouden komen als "old Skool" .
En heel wat anders, maar als we het toch over Hiphop hebben, zou het ook heel tof zijn als ze iets van Griselda Records zouden boeken.
Bijv: Conway of Benny the Butcher.
Realistisch: J. Cole. Maar als je echt diep van binnen kijkt dan Kanye West. Die blijf ik gewoon razend interessant vinden. Verder zou ik een 50 Cent geweldig vinden omdat dat de enige grootheid is die ik nog nooit live heb gezien. Loyle Carner en Stormzy al wel gezien op Lowlands maar mogen ook wel voor de reprise en zijn denk ik klaar voor de Alpha. Wu-tang zou ook nog wel kunnen.
Ja toch, vorig jaar NAS nu de hele Wu Tang Clan in de Alpha! Op de campercamping hangt niets voor niets al jaren deze vlag (LL is temporary, Wu Tang is forever!)
Uit de hiphophoek hoop ik verder dat Doechii of Little Simz langskomen. Vooral die eerste heeft echt een knaller van een album uitgebracht afgelopen jaar en ook voor Simz is het alweer een jaar of vijf geleden dat ze er stond.
Doechii was heel goed gisteren in Bitterzoet en zou heel goed passen op DTRH of Lowlands. Ze doet me af en toe ook denken aan Leikeli47, die ik 5 jaar geleden in Bitterzoet zag en toevallig vandaag een nieuw nummer heeft uitgebracht.
Sam Fender met een nieuw album in februari. Komt in maart al 2x naar NL, maar ik verwacht toch wel dat de kans groot is dat die een Alpha slot gaat krijgen
Edit: en ik wil nog steeds die Armin b2b Tiësto zeroes trance nacht, or is that just me
Man, die aftermovie.. Nu het buiten weer donkerder wordt en al het groen verdwijnt, brengt die aftermovie het verlangen naar de lente en zomer al weer naar boven :')