Tyler en vooral Kendrick zou ik erg graag (weer) als headliner zien, maar met de aangekondigde stadiontour van Kendrick vraag ik me af hoe reëel een festivalzomer is. Ook JID zou ik erg graag op lowlands zien verschijnen. Hij is de afgelopen tijd weer nieuw materiaal aan het teasen, dus wie weet. Kneecap was wat mij betreft een van de absolute hoogtepunten van afgelopen DTRH en zouden in de DTRH/LL carrousel mogen. JPEG en/of Denzel zou ik erg aanmoedigen maar die hebben beide ook wel een aardig trackrecord van annuleringen opgebouwd. Dan zie ik liever iemand geboekt worden die wel komt opdagen, voordat er weer een gapend gat achtergelaten wordt op de plek van een 'grote' hiphopnaam.
Uit de hiphophoek hoop ik verder dat Doechii of Little Simz langskomen. Vooral die eerste heeft echt een knaller van een album uitgebracht afgelopen jaar en ook voor Simz is het alweer een jaar of vijf geleden dat ze er stond.
Dit jaar/begin 2025 komen Ab-Soul, Earthgang, Saint Jhn en Baby Keem ook nog met nieuw spul, dus hopelijk zitten daar nog wat Europese festivalrondjes aan gekoppeld.