Lowlands 2025

Lowlands kennende sub voor de jeugd. En qotsa krijgt Reinier Zonneveld of Kiki erbij.
QOTSA en Reinier op 1 dag lijkt mij te duur. Weet iemand of Reinier weer zijn eigen festival host? Vorig jaar viel dat tegelijk met Lowlands en stond hij exclusief daar voor NL.

Extra jubileumshow voor De Jeugd in de Ziggo komend jaar. Gaan exclusief een afsluitende show op Lowlands doen, vermoed ik.

Des te meer Ziggo shows, des te minder exclusief en speciaal een Lowlands headline show wordt toch?

Mja, Goldband was ook exclusief aangekondigd voor Lowlands dit jaar en daar kwamen zonder schaamte nog even 2 Ziggo shows en een try out tour bij

• Leuk
Waarderingen: Joris
Des te meer Ziggo shows, des te minder exclusief en speciaal een Lowlands headline show wordt toch?

Mja, Goldband was ook exclusief aangekondigd voor Lowlands dit jaar en daar kwamen zonder schaamte nog even 2 Ziggo shows en een try out tour bij
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze in hun jubileumjaar Lowlands overslaan en denk echt dat ze met dit trackrecord voor niets minder dan een headlinerspot terugkomen. Ach ja, als de andere headliners goed zijn, zal ik niet (zoveel) klagen.

Laat DJVT maar de zondag afsluiten zolang er maar iets goeds de Heineken of Bravo afsluit die dag. Dan heb ik er eigenlijk geen problemen mee.

Vorig jaar met B3K was dat geweldig. Knallen, hapje eten en eventjes een kijkje nemen bij de Lima-gekte en daarna doorrollen naar het nachtprogramma. Geen seconde iets van Goldband meegekregen.

• Leuk
Waarderingen: peter Molenaar en Dante
Laat DJVT maar de zondag afsluiten zolang er maar iets goeds de Heineken of Bravo afsluit die dag. Dan heb ik er eigenlijk geen problemen mee.

Vorig jaar met B3K was dat geweldig. Knallen, hapje eten en eventjes een kijkje nemen bij de Lima-gekte en daarna doorrollen naar het nachtprogramma. Geen seconde iets van Goldband meegekregen.
Ik vond dit ook een erg fijn alternatief.
Uit m’n hoofd stond J Hus in de Bravo, die twee vind ik wel wat kleiner als vorig jaar Moderat en RUFUS DU SOL het jaar daarvoor. Hopelijk zetten ze die lijn door

Overigens zou ik de Jeugd een meer terechte afsluiter vinden dan Goldband
Dat gezegd hebbende hoop ik op 3 leuke acts waarvan het binnenkort wel duidelijk wordt welke dat mogelijk kunnen zijn :)

Vind er wel verschil in zitten dat Goldband in de flow zaten en musdchien dit hun piektijden zijn. Dat idee heb ik bij DJVT wat minder, maar heel raar zou ik het ook niet vinden nee.

Users who are viewing this thread