Lowlands 2025

Het voelt weer niet als het jaar van uitmuntende headliners, waarbij festivals in juni soms ook nog concurreren met festivals in augustus. Bij DJVT - Chapell Roan zou eigenlijk nog wel een gearriveerde internationale naam passen. Of de late headline-slot terugbrengen. En vooral een dikke undercard.

Geen QOTSA is wel een teleurstelling. Zie Fontaines DC dan wel doorschuiven naar de headliner. Samen met DJVT en een dance act (Amelie Lens b2b Charlotte de Witte oid). Zou er alsnog wel gaan kijken maar het klinkt magertjes.

Hoewel Lowlands objectief gezien onder de headliners een prima affiche had vorig jaar, vond ik het programma van DTRH velen malen interessanter en meer coherent. Om te beginnen zou 3 niet-nederlandse headliners op LL daar wel erg aan bijdragen. Een rijtje Fontaines DC - Sam Fender - Chappel Roan moet toch kunnen?

Hoewel Lowlands objectief gezien onder de headliners een prima affiche had vorig jaar, vond ik het programma van DTRH velen malen interessanter en meer coherent. Om te beginnen zou 3 niet-nederlandse headliners op LL daar wel erg aan bijdragen. Een rijtje Fontaines DC - Sam Fender - Chappel Roan moet toch kunnen?
Dit is een rijtje net niet headline bij gebrek aan beter namen

• Leuk
Waarderingen: SjoerdHk
Hoewel ik persoonlijk erg blij zou zijn met Fontaines DC en Sam Fender als headliner, voelt dat rijtje voor mij ook inderdaad iets te klein aan. Zeker als je naar het jaar 2022 kijkt toen een Arctic Monkeys & Stromae headliners waren.

Eén van de twee als headliner zie ik nog wel gebeuren.

Lowlands met als headlines: Fontaines DC/Sam Fender, Chappell Roan en DJVT is heel matig. Zeker als je alleen al kijkt wie de zondag headliners waren de afgelopen jaren (op goldband na).

Users who are viewing this thread