Lowlands 2025

Ik heb me niet heel erg verdiept in tourschema's maar zouden dit opties zijn:

Maribou state - vorig jaar afgezegd en nu een nieuw album in januari
Two another - net een nieuw album (gecombineerde ep's)
Parcels - touren volgensmij ook deze zomer
EMPIRE OF THE SUN - tja, ze hebben een nieuw album en zijn langzaam aan het touren. Ik weet alleen niet of ze buiten europa met zn tweeën touren weet iemand dat?
The Prodigy - staan op 3 augustus op Kendal Calling dus wellicht...

Kneecap kwam me bekend voor en jawel, bijna 5 jaar geleden (feb 2020) gezien in het voorprogramma van Dropkick Murphys en Cock Sparrer in Londen. Had toen niet verwacht dat ze het zo ver zouden schoppen. Ik was niet bepaald onder de indruk destijds.

Nederlander Chris Stussy staat op Coachella. Hij heeft nog nooit op Lowlands gestaan volgens mij. Is dat iets voor dit jaar of mag hij niet op LL staan van de dancepolitie?

Nederlander Chris Stussy staat op Coachella. Hij heeft nog nooit op Lowlands gestaan volgens mij. Is dat iets voor dit jaar of mag hij niet op LL staan van de dancepolitie?
Kan me niet herinneren dat zijn soort (deep/minimal) house prominent wordt geprogrammeerd. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik daar dan niet te vinden zal zijn ;)

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Toch wel heel benieuwd of Lowlands de wensen/geruchten hier waar gaat maken. Van mij mogen ze in ieder geval de trend van dit jaar doorzetten qua gitaarbandjes.

Daarnaast hoop ik nog heel erg dat the Smile de afzegging gaat inhalen volgend jaar.

• Leuk
Waarderingen: peter Molenaar
Toch wel heel benieuwd of Lowlands de wensen/geruchten hier waar gaat maken. Van mij mogen ze in ieder geval de trend van dit jaar doorzetten qua gitaarbandjes.

Daarnaast hoop ik nog heel erg dat the Smile de afzegging gaat inhalen volgend jaar.
Of Thom Yorke solo, die shows in Australië en NZ zijn echt briljant.

Zou zelf eigenlijk wel weer een keer een grote buitenlandse hiphop artiest op Lowlands willen zien. Iets zoals Kendrick Lamar wat jaren terug. Zijn er nog artiesten die een kans maken? Had erg graag Tyler, The Creator gezien, maar met die twee Ziggo shows is die kans erg klein ..

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread