Lowlands 2025

Best wat mooie namen in die eerste drop van DTRH, maar wel blij dat het erop lijkt dat de Jeugd geen headliner gaat zijn op LL.
Zou wel echt zwaktebod zijn als ze nu nog als headliner neergezet worden. Ben benieuwd wat LL nu dan wel in petto heeft.

Hoe realistisch zijn namen als rufus du sol, ben bohmer, future islands, eefje de visser, khruangbin, touche amore, faithless, bear’s den, leif vollebekk, blanco white, maribou state, royal otis, moby & fink?
Moby zou ik niet op hopen. Maribou State ook niet nu ze op DTRH staan. Andere zijn op zich kanshebbers, de ene meer dan de ander.

Als ik ook wat namen mag droppen aan de hand van verschillende festivals in zomer 2025:
Nelly Furtado (gaat het succes van sugababes nadoen), KI/KI (nederlandse hoofdact afsluiter?) The Prodigy, London Grammar, Franz Ferdinand, Jamie XX, Olivia Dean, Beach House, Parcels, Thee Sacred Souls, Paul Kalkbrenner en voor Bravo een potentiële afsluiter Pegassi? En ik hoop dat stiekem Maribou State DTRH én Lowlands gaat doen.

• Leuk
Waarderingen: Arndb
Als ik ook wat namen mag droppen aan de hand van verschillende festivals in zomer 2025:
Nelly Furtado (gaat het succes van sugababes nadoen), KI/KI (nederlandse hoofdact afsluiter?) The Prodigy, London Grammar, Franz Ferdinand, Jamie XX, Olivia Dean, Beach House, Parcels, Thee Sacred Souls, Paul Kalkbrenner en voor Bravo een potentiële afsluiter Pegassi? En ik hoop dat stiekem Maribou State DTRH én Lowlands gaat doen.
Kiki als hoofdact afsluiter? Het is geen Verknipt

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Wat zijn nu zoal de namen die we hier verwachten? Hieronder al wat eerder genoemde namen en namen die in de buurt touren in augustus

Chappell Roan
Fontaines DC
Queens of The Stone Age
Girl in red
RAYE
Michael Kiwanuka

Khruangbin
Kneecap
Tyla
Marlon Hoffstadt (Presents Daddycation)
DJ HEARTSTRING
Salute

Kiki als hoofdact afsluiter? Het is geen Verknipt

Gaat 100% ergens in de komende jaren gebeuren en het zal tevens de drukste show van die editie worden. Van mij mag het, zeker met een leuke B2B met bijv Armin van Buuren zoals tijdens ADE. Dikke lichtshow erbij, kom maar door!

Hoe realistisch zijn namen als rufus du sol, ben bohmer, future islands, eefje de visser, khruangbin, touche amore, faithless, bear’s den, leif vollebekk, blanco white, maribou state, royal otis, moby & fink?

Laat het aan de kenners hier over ;).
Moby komt alleen als er geen kroket verkocht wordt. Zolang er een gehaktbal op het terrein te krijgen is zal hij niet langskomen.
Verder lijkt me dat alles wat je opnoemt wel mogelijk is qua namen

Wat zijn nu zoal de namen die we hier verwachten? Hieronder al wat eerder genoemde namen en namen die in de buurt touren in augustus

Chappell Roan
Fontaines DC
Queens of The Stone Age
Girl in red
RAYE
Michael Kiwanuka

Khruangbin
Kneecap
Tyla
Marlon Hoffstadt (Presents Daddycation)
DJ HEARTSTRING
Salute
Post Malone wordt genoemd voor Sziget, voor wat het waard is.

Post Malone, QOTSA en Chappell zouden nog eens 3 grote namen zijn bovenaan. Daar vlak onder een Kiwanuka, Raye, Fontaines, Eefje en Khruangbin en je hebt een groot deel van je bovenkant.

Users who are viewing this thread