Lowlands 2025

Fatboy Slim op Lowlands '25?
Hij is (semi) in de buurt, maar echt geen idee welke spot hij zou moeten krijgen.
Lijkt mij wel een toffe boeking, zat laatst die Big Beach Boutique set te kijken en zitten nog aardig wat nummers in die nu onder aanvoering van Job Jobse, Benwal & Tjade veelvuldig gedraaid worden, dus zo erg uit de smaak zal hij niet vallen.

Ik zie net dat Gojira volgend jaar 17 augustus in Eindhoven is. Van mij mogen die ook nog wel even langskomen in Biddinghuizen! Zou vet zijn.

Afgelopen weekend voor het eerste Ki/ki b2b Marlon Hoffstadt....

Zou prima in de Alpha kunnen denk ik zo. Die wordt makkelijk gevuld.

Geüpdatet lijstje met acts die door Europa touren in augustus:

Queens of the Stone Age - Chappell Roan - The Prodigy
Fontaines D.C. - RAYE - Nelly Furtado
Franz Ferdinand - London Grammar - Maribou State
girl in red - Khruangbin - Tyla
Kneecap - The Mary Wallopers
MJ Lenderman and The Wind - Ocean Alley

Na de annulering van Maribou State afgelopen editie denk ik dat we die wel vast kunnen noteren

Geüpdatet lijstje met acts die door Europa touren in augustus:

Queens of the Stone Age - Chappell Roan - The Prodigy
Fontaines D.C. - RAYE - Nelly Furtado
Franz Ferdinand - London Grammar - Maribou State
girl in red - Khruangbin - Tyla
Kneecap - The Mary Wallopers
MJ Lenderman and The Wind - Ocean Alley
The Prodigy heeft anno 2024 toch helemaal niks meer op Lowlands te zoeken? Was in 2019, in de originele bezetting, al totaal misplaatst.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
The Prodigy heeft anno 2024 toch helemaal niks meer op Lowlands te zoeken? Was in 2019, in de originele bezetting, al totaal misplaatst.
Anno 2024/2025 geef ik je gelijk in. Vond het in 2019 niet per se misplaatst tho. De Staat daarentegen wel, maar goed, dat was mijn smaak/mening destijds.

Waarom misplaatst in 2019? Pasten toen toch goed op Lowlands. Miss was headliner een hoge spot voor ze, maar heb ergere geplaatste headliners voorbij zien komen op Lowlands ( Opposites & Goldband).

Denk trouwens dat ze anno 2024 ook gewoon op Lowlands passen. Niet als headliner, maar ze mogen van mij best ergens begin avond in de Bravo staan.

• Leuk
Waarderingen: peter Molenaar en redle
Waarom misplaatst in 2019? Pasten toen toch goed op Lowlands. Miss was headliner een hoge spot voor ze, maar heb ergere geplaatste headliners voorbij zien komen op Lowlands ( Opposites & Goldband).

Denk trouwens dat ze anno 2024 ook gewoon op Lowlands passen. Niet als headliner, maar ze mogen van mij best ergens begin avond in de Bravo staan.
Omdat ook toen hun enige goede album al 22 jaar oud was.

Voor mij een repost: Als The Prodigy in de Alpha staan gaat deze afgeladen zijn en wordt de tent afgebroken. Het gaat het meest energieke en vette optreden van het hele weekend zijn. Ik heb tot op heden nog geen enkele band/artiest gezien die zoveel geeft qua impact, energie met een eigen sound. Is voor mij nog nooit geëvenaard. Ik snap dat de huidige generatie ze misschien niet kent, maar dat ligt niet aan de band.

• Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig en StevieU2
Iets heel anders: DTRH'25 is nog (lang) niet uitverkocht. Ik hoop dat dit een voorbode is voor LL'25 om ook weer eens normaal te verlopen qua kaartverkoop!
Ik hoop met je mee, maar verwacht dat het echt weer met een zucht uitverkocht is. Zeker als ze gewoon 3 headliners bekend maken en er weer een mix qua artiesten voor de muziekliefhebbers en het feestpubliek is.

Iets heel anders: DTRH'25 is nog (lang) niet uitverkocht. Ik hoop dat dit een voorbode is voor LL'25 om ook weer eens normaal te verlopen qua kaartverkoop!

86% binnen 2 uur is ook wel flink hoor. Die gaan alsnog deze of volgende week uitverkopen. Bij Lowlands zou het prettig zijn als het ook op die manier gaat, maar ik heb er een hard hoofd in.

• Leuk
Waarderingen: hendrik1
Nu haar maatje the Dare op BKS staat en Charli nog nergens is aangekondigd, denk ik echt dat ze eerder een Ziggoshow gaat doen dan dat ze op Lowlands staat.

Laatst bewerkt:
Toch wel erg benieuwd weer waar Lowlands mee komt. Fontaines DC en Queens of the stone age zou al echt geweldig zijn.
Daarnaast ben ik niet echt omver geblazen door de line-up van BKS, dus mist Lowlands voor mij daar niet heel veel namen aan, op Kneecap en Eefje na.

Users who are viewing this thread