Lowlands 2025

Voor mij een repost: Als The Prodigy in de Alpha staan gaat deze afgeladen zijn en wordt de tent afgebroken. Het gaat het meest energieke en vette optreden van het hele weekend zijn. Ik heb tot op heden nog geen enkele band/artiest gezien die zoveel geeft qua impact, energie met een eigen sound. Is voor mij nog nooit geëvenaard. Ik snap dat de huidige generatie ze misschien niet kent, maar dat ligt niet aan de band.

Vind dit wel een uitspraak hoor. Het meest Energieke en vette optreden van het hele weekend ;-)
Het eerste wat in me hoofd schiet zijn dan toch wel Chase & Status live, Pendulum Live, The bloody beetroots en er zijn toch ook wel wat hiphop artietsen waarbij het vuurtje oplaait.

Ik bedoel zelfs Prins S en de geit een paar jaar terug in de X-ray was echt megaenergiek en vet.

Desalniettemin vind ik Prodigy ook nog altijd tof en zouden ze wat mij betreft nog steeds prima op Lowlands passen.

Er zijn ook andere toffe namen in de buurt (Victorious Festival): Kings of Leon, Bloc Party, Vampire Weekend, Madness

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Vind dit wel een uitspraak hoor. Het meest Energieke en vette optreden van het hele weekend ;-)
Het eerste wat in me hoofd schiet zijn dan toch wel Chase & Status live, Pendulum Live, The bloody beetroots en er zijn toch ook wel wat hiphop artietsen waarbij het vuurtje oplaait.

Ik bedoel zelfs Prins S en de geit een paar jaar terug in de X-ray was echt megaenergiek en vet.

Desalniettemin vind ik Prodigy ook nog altijd tof en zouden ze wat mij betreft nog steeds prima op Lowlands passen.
Heb je wel eens gezien wat er gebeurt als Out of Space of Breathe wordt ingezet? Maar fair enough geef je goede alternatieven, vooral Bloody Beetroots💪

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin
Er zijn ook andere toffe namen in de buurt (Victorious Festival): Kings of Leon, Bloc Party, Vampire Weekend, Madness
Zet allemaal maar door naar Lowlands!
Er speelt dus genoeg moois om 3 internationale headliners neer te zetten in de Alpha.

• Leuk
Waarderingen: LLoww
Geüpdatet lijstje met acts die door Europa touren in augustus:

Queens of the Stone Age - Chappell Roan - The Prodigy
Fontaines D.C. - RAYE - Nelly Furtado
Franz Ferdinand - London Grammar - Maribou State
girl in red - Khruangbin - Tyla
Kneecap - The Mary Wallopers
MJ Lenderman and The Wind - Ocean Alley

Na de annulering van Maribou State afgelopen editie denk ik dat we die wel vast kunnen noteren
Enkele afvallers
- Kneecap (naar BKS)
- Maribou State (al op DTRH)
- girl in red (stond er in 2023 nog)

• Verdrietig
Waarderingen: peter Molenaar
Ik denk dan toch dat de Lowlands poster richting het volgende gaat:

Fontaines DC/QOTSA - Vampire Werkend - Charli XCX
Bloc Party (Silent Alarm) - Nelly Furtado - Chappell Roan - Khruangbin

En dan nog de undercard
Denk je niet dat Chappell Roan headliner is? (Ervan uitgaande ook dat Charli een ziggo show gaat doen)

Het zal wel niet gebeuren, maar Madness zou wel echt de ultieme nostalgia-act zijn voor mij. Beter dan Nelly Furtado iig.
Ik heb Madness wel eens gezien in de Grolsch tent. Was wel een feestje, voor wat ik mij nog kan herinneren

Ben nog niet heel jaloers als ik naar de BKS of DTRH namen kijk moet ik zeggen. Ben niet heel rouwig om de namen die we mislopen!

Sziget heeft een post gedaan met de volgende hints:

"Went viral on Tiktok in 2022"
"Was formed in a Zurich nightclub"
"Has a special connection to football"
"Was born on Christmas day"

Ik heb even de hulp van ChatGPT in gezet die komt met de volgende dingen aan zetten:

Steve lacy, JVKE, Armin van Buuren, fatboy slim, Shakira en Ed Sheeran

Wie denken jullie dat een kanshebber is voor lowlands?

Volgens ChatGPT:
Steve Lacy, Armin van Buuren, Fatboy Slim, and JVKE.

Shakira en Ed worden gezien als curveball

Sziget heeft een post gedaan met de volgende hints:

"Went viral on Tiktok in 2022"
"Was formed in a Zurich nightclub"
"Has a special connection to football"
"Was born on Christmas day"

Ik heb even de hulp van ChatGPT in gezet die komt met de volgende dingen aan zetten:

Steve lacy, JVKE, Armin van Buuren, fatboy slim, Shakira en Ed Sheeran

Wie denken jullie dat een kanshebber is voor lowlands?

Volgens ChatGPT:
Steve Lacy, Armin van Buuren, Fatboy Slim, and JVKE.

Shakira en Ed worden gezien als curveball
Van wat ik nu een beetje volg

1. Noah Kahan - Stick Season
2. ?? Kraftwerk??
3. Sam Fender - Newcastle United
4. Armin van Buuren

Niet direct Lowlands kanshebbers imo

Users who are viewing this thread