Live is Live 2025

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
567
530
Alanis Morrissette heeft haar tourdata bekend gemaakt. Een Belgische datum ontbreekt, maar gelet op haar concert op 25 juni in Amsterdam, lijkt het mij niet te missen dat zij op 27 juni op Live is Live staat. 28 juni zou ook kunnen, maar zij treedt op 29 juni in Ierland op.
mijn 1e gok in dit onderwerp. Ik zou blij zijn! Ik pak de laatste 2 edities telkens een dagje LiveisLive voor RockWerchter start. Met Alanis, en nog 1-2-3 toffe namen koop ik graag een ticket!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.859
12.618
Die Belgische datum gaat er niet meer komen denk ik. Vorige tour België ook al overgeslagen. Plus ze staat nu ook in Rockhal Luxemburg
Bekijk bijlage 10748
Het gaat spannen tussen Glastonbury en Live is Live denk ik.

Zij is één van de artiesten die nog op mijn, inmiddels kleine, lijstje staat met artiesten die ik nog eens live moet zien. Wel een rot periode net na Graspop. Eens even puzzelen wat slim is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.279
2.213
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.279
2.213
Alanis staat blijkbaar ook op Latitude festival eind juli in UK. Nog niet bevestigd maar wel toegevoegd op de pagina van Ticketmaster. Dus er volgen zeker nog meer Europese data.
 

festibob

Dagopener
5 jan 2024
512
296
Alanis Morrissette heeft haar tourdata bekend gemaakt. Een Belgische datum ontbreekt, maar gelet op haar concert op 25 juni in Amsterdam, lijkt het mij niet te missen dat zij op 27 juni op Live is Live staat. 28 juni zou ook kunnen, maar zij treedt op 29 juni in Ierland op.
of ze treedt op in Glastonbury, na haar nieuw tourschema wordt ze genoemd als headliner daar.
Persoonlijk heb ik ze liever in Antwerpen:)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken