Live is Live 2025

Dat belooft niet veel goeds 😬 als er nu nog weinig rond is
Het kan zijn dat ze bewust duiken in het gat van de groepen die last minute beslissen om op tour te gaan. Volgens mij gaan ze pas ten vroegste in december communiceren en dan ofwel twee of alle drie de headliners met een deel van de line-up. De laatste headliner voor live is live festival dit jaar the Editors hebben ze pas in maart dit jaar gecommuniceerd dacht ik.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ik zie trouwens Neil Young hier wel verschijnen met die aankondiging dat de Europese tour in aantocht is.....

Ik zie Live is Live meer als extraatje. Een opwarmer voor een weekend Werchter. Staat er weer een parel, dan gaan we een dagje vertoeven. Ik zie het wel!

Alanis zou nog kunnen op de vrijdag in het tourschema. De andere dagen uitgesloten lijkt me.
Neil Young, ja dat is een mooie @PJ Maar geen ticket voor mij.

verder; ik heb echt 0 idee wat er te schuiven valt. Misschien wat van Pinkpop af? Daar zie ik nog geen kanshebber, behalve misschien;
OATW , zouden ze die hier neerzetten met een headlineshow???

Snow Patrol lijkt me kandidaat nummer 1. Recente boost in populariteit + zitten ergens tussen mainstream populariteit en nog een restje indie credibility.

• Leuk
Waarderingen: PJ

Users who are viewing this thread