Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na alle positieve geluiden zeg ik ook laat maar komen. Mij deed het album niet heel veel (vond hem wel ok) maar is zo te horen dat dit wel de act is die je moet hebben dit jaar.
Al hoewel er meer kapers op de kust zijn natuurlijk..
Bij Noah Kahan snap ik de vergelijkingen met Ben Howard en Paulo Nutini wel, maar die laatste 2 passen imo toch een pak beter bij BKS dan hem. Kahan voelt veel commerciëler en te mainstream (voor wat die termen nog waard zijn) en heeft bovendien ook nog niet de back catalog om BKS te headlinen. Laat die maar gewoon naar een Pinkpop gaan.
Bij Noah Kahan snap ik de vergelijkingen met Ben Howard en Paulo Nutini wel, maar die laatste 2 passen imo toch een pak beter bij BKS dan hem. Kahan voelt veel commerciëler en te mainstream (voor wat die termen nog waard zin) en heeft bovendien ook nog niet de back catalog om BKS te headlinen. Laat die maar gewoon naar een Pinkpop gaan.
Ik vind Ben Howard nog wel bij BKS passen, ook omdat hij na zijn succes met zijn eerste album eigenwijs zijn eigen route heeft gekozen. Zijn show een paar jaar geleden in de Ronda was ook erg mooi.
Nutini paste vorig jaar al een heel stuk minder. Als Kahan nog meer mainstream is dan lijkt mij dat inderdaad niet passen. Maar als gezegd: ik heb er geen idee bij...
Vorig jaar compleet doorgebroken met 'Stick Season', was echt een hit op de radio. Maar heeft verder ook andere leuke songs à la Dial Drunk, The View Between Villages, Everywhere, Everything, Homesick, Northern Attitude etc. Valt qua muziek ergens te plaatsen bij Mumford & Sons, Ben Howard, Bon Iver (begin van z'n werk), Hozier, The Lumineers etc.
Na alle positieve geluiden zeg ik ook laat maar komen. Mij deed het album niet heel veel (vond hem wel ok) maar is zo te horen dat dit wel de act is die je moet hebben dit jaar.
Al hoewel er meer kapers op de kust zijn natuurlijk..
Snap de hype ook niet zo op basis van dat laatste album, wel van hun eerdere platen. Desalniettemin de gedroomde headliner. We zullen het wellicht binnen een paar weken weten.
En had in 2018 ook al een enorme radiohit met Hurt Somebody. Inmiddels 3 albums en hij speelt ook alweer nieuwe nummers, dus qua (elders genoemd) back catalogue zit dat m.i. wel goed voor een headlinerpositie. Los van dat ik er verder niks mee heb, zie ik hem prima op BKS passen.
Noah Kahan zie ik persoonlijk als grote mismatch met het festival, ook al vind ik zijn muziek niet eens zo verschrikkelijk. Ik vind dat eerder een beetje een soort Mumford & Sons, moet lekker naar Pinkpop.
Zou Throwing Muses een optie zijn? Al sinds 2011 niet meer op Europees vasteland gespeeld. EU-tour aangekondigd zonder NL datum die momenteel stopt 8 dagen voor Best Kept Secret.
Bij Noah Kahan snap ik de vergelijkingen met Ben Howard en Paulo Nutini wel, maar die laatste 2 passen imo toch een pak beter bij BKS dan hem. Kahan voelt veel commerciëler en te mainstream (voor wat die termen nog waard zijn) en heeft bovendien ook nog niet de back catalog om BKS te headlinen. Laat die maar gewoon naar een Pinkpop gaan.
Noah Kahan leunt toch dichter aan tegen dingen als Passenger, The Lumineers, Benson Boone, James Bay dan iets als Howard/Nutini, al zeker die twee heren hun latere werk.