Best Kept Secret 2025

Charli XCX mag lekker naar DTRH of Lowlands, past daar veel beter imo.
Ja, maar ook BKS zal er niet vies van zijn als ze dat kunnen strikken. Verkoop je wel een dag mee uit. En een erg grote mismatch met het festival anno nu is dat nu ook weer niet.

Het lijkt (en leek me al) me echt heel sterk als Lowlands ze heeft en BKS niet. Misschien is daar ooit sprake van geweest, maar de kans lijkt me groot dat ze gewoon BKS headlinen. Zoals het nu lijkt kunnen ze dan, touren ze dan en ze gaan op LL geen mooiere spot krijgen.
Kan ook gewoon beide worden nog, of niet? Zoals met Justice een beetje, ik weet het niet.

Waarom luister je nog naar de radio? Om je te ergeren? Zodat je daar weer over kan klagen in een forum? Lekker makkelijk.
Met een beetje energie en tijd maak je in bv spotify je eigen luisterlijsten. Met veel lezen hou je je op de hoogte van nieuwe muziek. Die luister je en voeg je toe, als je het pruimt, aan je lijsten. Laat die algoritmes voor je werken en stop met dat geklaag.
En nu weer on topic BKS 2025.
Gaat er iemand volgende week naar Junodream? Benieuwd hoe ze live zijn? En of het BKS materiaal is?
mag ik een tip geven. Luister BBC 6 radio, zeer divers en regelmatig een leuke verassing :)

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Ik ben ook naar Fontaines DC geweest en het was goed....maar ook niet memorabel. Het ging maar tijdens een paar nummers goed los. Ik heb me prima vermaakt maar ik vind het zeker nog geen headliner. Meer op de spot van Slowdive van dit jaar. De zanger mist ook wel wat charisma. Prima band maar mist toch dat beetje extra.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Ik ben ook naar Fontaines DC geweest en het was goed....maar ook niet memorabel. Het ging maar tijdens een paar nummers goed los. Ik heb me prima vermaakt maar ik vind het zeker nog geen headliner. Meer op de spot van Slowdive van dit jaar. De zanger mist ook wel wat charisma. Prima band maar mist toch dat beetje extra.
Dat je twijfelt of ze headliner of sub zijn op de ONE kan ik nog ergens begrijpen. Maar om ze nou in de TWO te proppen, lijkt me wel echt onmogelijk hoor.

Ik had op Pukkelpop het gevoel ook wel dat ze toch nét nog niet klaar zijn voor zo'n headlinerspot. Maar toen was de plaat ook nog niet uit, en alles wat ik zie passeren van hun live shows de laatste weken ziet er wel nog een stukje grootser uit dan op Pukkelpop. Bedenk daarbij dat een Fontaines DC als headliner zetten (in tegenstelling tot een Nick Cave, Radiohead, The Strokes,...) wel wat marge geeft in het budget voor mooie midcard namen. Dus verwacht wel echt als ze komen dat het voor die headliner spot is.

• Leuk
Waarderingen: Brundlecat en Onibaba
Dat je twijfelt of ze headliner of sub zijn op de ONE kan ik nog ergens begrijpen. Maar om ze nou in de TWO te proppen, lijkt me wel echt onmogelijk hoor.

Ik had op Pukkelpop het gevoel ook wel dat ze toch nét nog niet klaar zijn voor zo'n headlinerspot. Maar toen was de plaat ook nog niet uit, en alles wat ik zie passeren van hun live shows de laatste weken ziet er wel nog een stukje grootser uit dan op Pukkelpop. Bedenk daarbij dat een Fontaines DC als headliner zetten (in tegenstelling tot een Nick Cave, Radiohead, The Strokes,...) wel wat marge geeft in het budget voor mooie midcard namen. Dus verwacht wel echt als ze komen dat het voor die headliner spot is.

Oh, beter dan Paolo Nutini en Disclosure in ieder geval. Ik gun het ze ook zeker.

• Leuk
Waarderingen: neracroft
Ik vond het op Pukkelpop al headlinerwaardig, muzikaal dan. Want toen was het publiek buiten het voorvak nog niet mee. Nu, wat maanden later en een reeks ijzersterke liveshows later, kun je wel stellen dat BKS een no-brainer zal zijn. Tijd zal het leren.

• Leuk
Waarderingen: Yannick
Ik vond het op Pukkelpop al headlinerwaardig, muzikaal dan. Want toen was het publiek buiten het voorvak nog niet mee. Nu, wat maanden later en een reeks ijzersterke liveshows later, kun je wel stellen dat BKS een no-brainer zal zijn. Tijd zal het leren.
Dat denk ik ook. Ik vond dit concert al headline-waardig en komend voorjaar zullen ze dat (in aanloop naar de grote Britse shows en met de Primavera's achter de kiezen).

Sowieso: afsluiten met een toegift met daarin 2 potentiële songs van het jaar. Welke band doet hen dat op dit moment na?

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: Vantola en elo
Dat denk ik ook. Ik vond dit concert al headline-waardig en komend voorjaar zullen ze dat (in aanloop naar de grote Britse shows en met de Primavera's achter de kiezen).

Sowieso: afsluiten met een toegift met daarin 2 potentiële songs van het jaar. Welke band doet hen dat op dit moment na?
Maar gaan ze headliner zijn deze zomer. Dat is nog maar de vraag. Op BKS zeker maar op Lowlands verwacht ik van niet.

Maar gaan ze headliner zijn deze zomer. Dat is nog maar de vraag. Op BKS zeker maar op Lowlands verwacht ik van niet.
Die grote Britse shows zijn in ieder geval headline-shows. En op Primavera zullen ze ook wel een podium afsluiten neem ik aan.

Laatst bewerkt:
Mooi om die reacties te lezen, laat ze maar komen wat mij betreft. Ben toch benieuwd, als ze komen is het niet minder dan headliner lijkt me.

Vorige week helaas Ben Howard moeten missen omdat het niet goed gaat met mijn dochter, mag van mij een inhaal slag komen maken op BKS. Dat zou enorm goed passen als je het mij vraagt

Users who are viewing this thread