Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En ik heb ook andere bands gezien die meer gebashed worden dan Eefje op dit forum. Maar goed ik zal ermee ophouden, maar ik neem de mening van 3voor12 ook niet heel serieus op dat gebied in ieder geval.
Ik vind Eefje de Visser persoonlijk best afschuwelijk om naar te luisteren. Maar ze heeft een heel eigen universum gecreëerd met knap gemaakte muziek die behoorlijk populair is en helemaal in het BKS-straatje past. Wat mij betreft verdient ze ondanks mijn persoonlijke smaak een hele mooie plek op de BKS affiche. Het argument dat ze Nederlands is en je haar dus veel vaker kan zien betekent eigenlijk dat Nederlandse acts nooit op Nederlandse festivals zouden moeten staan. En daarmee doe je ze onrecht aan.
Overigens is bij mij de opwinding over festivals en concerten ook wel wat weg. Ik heb na Nas vorige week en de combi PJ - BKS alles wel min of meer afgetikt en heel veel favorieten zelfs meer dan 10x gezien. Neemt niet weg dat ik speculeren op de line up wel leuk blijf vinden en als het een goede affiche is ik toch waarschijnlijk wel een dagje ga. Maar zo niet, dan draait de wereld vrolijk verder voor me.
Eefje de Visser treedt op het door 3voor12 georganiseerde Song van het Jaar festival op. Staan nog wat andere lievelingen van 3voor12: Mula B, Personal Trainer, Hang Youth en Jungle By Night.
Zie liever Personal Trainer of Hang Youth weer eens naar BKS komen, maar zou een hoge spot voor Eefje ook snappen. Ze heeft een vrij unieke sound en show, die bovendien bij BKS past.
Overigens is bij mij de opwinding over festivals en concerten ook wel wat weg. Ik heb na Nas vorige week en de combi PJ - BKS alles wel min of meer afgetikt en heel veel favorieten zelfs meer dan 10x gezien. Neemt niet weg dat ik speculeren op de line up wel leuk blijf vinden en als het een goede affiche is ik toch waarschijnlijk wel een dagje ga. Maar zo niet, dan draait de wereld vrolijk verder voor me.
Het mooie van muziek is dat er steeds weer nieuwe artiesten bijkomen die me enthousiast houden. Been there, done that herken ik ook na jaren optredens en festivals dan ook nog niet zo. Best wel weer veel zin in een mooie BKS editie en de verwachtingen zijn ook best groot met alle mooie namen die touren die periode.