Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beirut op BKS lijkt me heerlijk, maar een band die twee NL-shows een dikke maand voor het festival geeft, lijkt me niet te komen. Ik overweeg wel zelf weer naar Beirut in Tivoli te gaan; enige is dat de vorige keer Ronda was en dat vind ik een veel fijnere zaal dan de Grote Zaal, dus kleine kans dat het net zo goed of beter gaat worden dan toen.
Waxahatchee en MJ Lenderman het weekend na BKS al terug in de US. Dus die blijven niet al te lang hangen na Primavera. Zal een net wel of net niet verhaal worden voor BKS. Op die line up oa. ook Courtney Barnett en Julien Baker die we dus waarschijnlijk niet gaan moeten verwachten.
Zou wel vet zijn! Als ze Jack White en LCD Soundsystem strikken ben ik dik tevreden al zetten ze er een Goldband als derde headliner bij (niet dat ik daar dan ga kijken).
Waxahatchee en MJ Lenderman het weekend na BKS al terug in de US. Dus die blijven niet al te lang hangen na Primavera. Zal een net wel of net niet verhaal worden voor BKS. Op die line up oa. ook Courtney Barnett en Julien Baker die we dus waarschijnlijk niet gaan moeten verwachten.
MJ Lenderman staat ook niet op Primavera Porto; zou nog kunnen dat hij wel BKS en niet Porto doet. Ik vind het wel echt een naam die BKS zou moeten hebben. Waxahatchee staat wel in Porto en is het BKS-weekend dus nog in Europa..
Wat zuur. Eefje heeft naar mijn mening al jaren mooie albums en prachtige shows. Als het niet je ding is, fine, maar alles wat 3voor12 zegt een onzinnige hype noemen is echt een saaie take
Op de website staat nog steeds dat de kaartverkoop dit jaar begint en dat doen ze eigenlijk nooit in de kerstvakantie. Dus ga ervan uit dat uiterlijk begin december de eerste namen bekend zijn