B BeWario Dagopener 27 jun 2023 506 469 Gisteren om 22:11 #1.821 El Plopsma zei: Beirut in mei naar Tivoli, Utrecht (tweemaal). Cage The Elephant eind februari naar Afas Live. BKS, leest u mee? Boeken aub! Klik om te vergroten... Vergeet Benjamin Clementine niet, lijkt me ook een BKS act pur sang!
El Plopsma zei: Beirut in mei naar Tivoli, Utrecht (tweemaal). Cage The Elephant eind februari naar Afas Live. BKS, leest u mee? Boeken aub! Klik om te vergroten... Vergeet Benjamin Clementine niet, lijkt me ook een BKS act pur sang!
Joris Subheadliner 7 feb 2016 4.166 3.503 Gisteren om 22:33 #1.822 BeWario zei: Vergeet Benjamin Clementine niet, lijkt me ook een BKS act pur sang! Klik om te vergroten... Vooral een North Sea Jazz act pur sang, maar daar heeft de beste man ondertussen al enkele keren gestaan
BeWario zei: Vergeet Benjamin Clementine niet, lijkt me ook een BKS act pur sang! Klik om te vergroten... Vooral een North Sea Jazz act pur sang, maar daar heeft de beste man ondertussen al enkele keren gestaan
Yannick Droomheadliner 23 apr 2015 11.413 7.017 Gisteren om 23:16 #1.823 Cage The Elephant is toch totaal geen interessante naam voor BKS. Laat die maar ergens op de middag verzuipen op Noord op Pinkpop ofzo. Waarderingen: voordiepaal
Cage The Elephant is toch totaal geen interessante naam voor BKS. Laat die maar ergens op de middag verzuipen op Noord op Pinkpop ofzo.