Best Kept Secret 2025

Beirut in mei naar Tivoli, Utrecht (tweemaal). Cage The Elephant eind februari naar Afas Live. BKS, leest u mee? Boeken aub!
Beirut op BKS lijkt me heerlijk, maar een band die twee NL-shows een dikke maand voor het festival geeft, lijkt me niet te komen. Ik overweeg wel zelf weer naar Beirut in Tivoli te gaan; enige is dat de vorige keer Ronda was en dat vind ik een veel fijnere zaal dan de Grote Zaal, dus kleine kans dat het net zo goed of beter gaat worden dan toen.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Waxahatchee en MJ Lenderman het weekend na BKS al terug in de US. Dus die blijven niet al te lang hangen na Primavera. Zal een net wel of net niet verhaal worden voor BKS. Op die line up oa. ook Courtney Barnett en Julien Baker die we dus waarschijnlijk niet gaan moeten verwachten.

Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: koekebakker en Jelle
Wanneer verwachten we de eerste BKS drop? Ik gok op een dtrh drop in de week van 25 nov, BKS is altijd eerder toch?

Zou wel vet zijn! Als ze Jack White en LCD Soundsystem strikken ben ik dik tevreden al zetten ze er een Goldband als derde headliner bij (niet dat ik daar dan ga kijken). :)

• Leuk
Waarderingen: LIBOH
Waxahatchee en MJ Lenderman het weekend na BKS al terug in de US. Dus die blijven niet al te lang hangen na Primavera. Zal een net wel of net niet verhaal worden voor BKS. Op die line up oa. ook Courtney Barnett en Julien Baker die we dus waarschijnlijk niet gaan moeten verwachten.
MJ Lenderman staat ook niet op Primavera Porto; zou nog kunnen dat hij wel BKS en niet Porto doet. Ik vind het wel echt een naam die BKS zou moeten hebben. Waxahatchee staat wel in Porto en is het BKS-weekend dus nog in Europa..

Wanneer verwachten we de eerste BKS drop? Ik gok op een dtrh drop in de week van 25 nov, BKS is altijd eerder toch?
Vorig jaar was BKS net iets eerder (dus voor de 2024-editie). Maar er was ook het dramatische 2023 qua aankondiging. Toen duurde het tot diep in 2023.

Op de website staat nog steeds dat de kaartverkoop dit jaar begint en dat doen ze eigenlijk nooit in de kerstvakantie. Dus ga ervan uit dat uiterlijk begin december de eerste namen bekend zijn

Users who are viewing this thread