Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een Europese tour in het najaar met oud werk om dan in de lente al weer terug te keren met nieuw werk, als Amerikaan; het lijkt me niet waarschijnlijk.
Denk dat iedereen er wat stond van te kijken dat hij zo vroeg stond, had dat niets te maken met de volgende show in de tour of heb ik me dat ingebeeld?
MJ Lenderman, Waxahatchee, Wilco, Bill Ryder Jones, ik teken er voor. Groot fan van dat soort Roots/Americana geïnspireerde gitaarrock en graag meer van dat op BKS. Ben zelf wel een beetje klaar met al die inwisselbare post-punk uit de UK.
Ik zag nog eens naar die poster van Primaverasound te kijken. Die bovenkant is toch wel een duidelijke ruk naar pop. Hoe groot of klein is de kans dat er één van die headlinende pop diva's over komt naar BKS?
Ik zag nog eens naar die poster van Primaverasound te kijken. Die bovenkant is toch wel een duidelijke ruk naar pop. Hoe groot of klein is de kans dat er één van die headlinende pop diva's over komt naar BKS?
De kans op Sabrina Carpenter lijkt mij zo goed als onbestaande.
Charli XCX en Chappell Roan geef ik nog een waterkansje in de hoop dat BKS ze nog heeft kunnen vastleggen voor ze echt ontploften (à la Caroline Polachek destijds). Al zijn Charli en Chappell ondertussen wel pakken groter. Lijken mij eerder naar DTRH of Pinkpop te gaan.
FKA Twigs, Clairo en Haim zijn wel nog realistisch volgens mij. Allemaal meer dan welkom in ieder geval
Volgens mij kondigen ze meestal wel iets aan toch? Maar aangezien de voorrangs accommodatieverkoop voor early bird ticketkopers nog niet is begonnen, zal het nog wel even duren voordat de general sale (en dus de eerste namen) bekend gemaakt worden.
Car Seat Headrest zou ongeveer in de herst 2024 hun nieuwe album klaar moeten hebben om hem ergens in 2025 uit te brengen. Hopelijk komen ze deze kant op in juni.. Dan graag in de two zetten aub. dankjewel