Best Kept Secret 2025

Waxahatchee kondigde net een mini-tour rond de Primavera shows aan. Haar Primavera Porto show valt op de vrijdag van BKS en daarna is er niets meer. Blijft her daarbij of word BKS later nog toegevoegd?

• Confetti
Waarderingen: Brian en koekebakker
Waxahatchee kondigde net een mini-tour rond de Primavera shows aan. Haar Primavera Porto show valt op de vrijdag van BKS en daarna is er niets meer. Blijft her daarbij of word BKS later nog toegevoegd?
Verwacht haar nog wel op zaterdag of zondag.

Hoop het, ik vind haar album van dit jaar erg fijn. En top dat de vrijdag is uitgesloten, want het is typisch een act die moeilijk overeind blijft tijdens de vrijdagmiddagborrel.

Hoop het, ik vind haar album van dit jaar erg fijn. En top dat de vrijdag is uitgesloten, want het is typisch een act die moeilijk overeind blijft tijdens de vrijdagmiddagborrel.

Ik vond dat afgelopen jaar bij English Teacher echt een grof schandaal. De vrijdag +/-16:00 spot op de Secret is echt niet een toffe op om te spelen op BKS.

Dan moet het haast wel BKS worden als er nog geen NL datum tussen zit lijkt me? Ze gaat dan ook niet meer terug komen voor DTRH of Lowlands.

Hoop met je mee. Stond al op een eerdere editie, toen nog in de oude THREE en dat was prachtig. Lijkt me inmiddels na een paar pracht platen een mooie naam voor in de TWO.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs en koekebakker
Personal Trainer lijkt me niet exclusief voor Pinkpop. Verwacht die nog wel op DTRH of BKS. TLDP is zonde, hoewel ik die eerder op LL had verwacht afhankelijk van het tourschema. Weezer wil ik nog steeds een keer zien, maar had ik überhaupt niet verwacht.
TLDP is wel zonde, maar die hebben misschien wat meer zieltjes te winnen op Pinkpop dan op BKS, waar een groot deel van het publiek ze misschien al gezien heeft..

Hier nog niet gezegd volgens mij: Jack White zou zomaar kunnen komen.
Staat ook op de hoofdpagina zie ik net: festileaks.com/2024/11/jack-white-kondigt-tour-aan-ruimte-voor-europese-festivalseizoen/

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Die Pinkpop worp is helemaal prima trouwens! Staat eigenlijk niks tussen wat ik op BKS had willen hebben. Misschien krijg ik nu wel een beetje stress van een mogelijke Noah Kahan op BKS, dat zou ik echt zonde geld (voor de boekers) vinden.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Ik vond dat afgelopen jaar bij English Teacher echt een grof schandaal. De vrijdag +/-16:00 spot op de Secret is echt niet een toffe op om te spelen op BKS.
Is dat zo? Lijkt me juist een moment dat veel mensen nog energie hebben, je hebt er weinig (grote) headliners tegenover. Ik herinner me in 2022 Merol rond die tijd en dat was een groot feest. Wel in de TWO overigens.

Is dat zo? Lijkt me juist een moment dat veel mensen nog energie hebben, je hebt er weinig (grote) headliners tegenover. Ik herinner me in 2022 Merol rond die tijd en dat was een groot feest. Wel in de TWO overigens.
Heel wat mensen hadden daar vooral veel energie ter hoogte van het strottenhoofd. De nogal makke show van English Teacher hielp ook niet natuurlijk. Geen idee of het een het ander veroorzaakte.

• Haha
Waarderingen: breadant en rubenv
Personal Trainer lijkt me niet exclusief voor Pinkpop. Verwacht die nog wel op DTRH of BKS. TLDP is zonde, hoewel ik die eerder op LL had verwacht afhankelijk van het tourschema. Weezer wil ik nog steeds een keer zien, maar had ik überhaupt niet verwacht.
Weezer heeft nog wel precies een gaatje in hun schema, headliner voor de Zondag?

Die vrijdagmiddag is inderdaad kut voor alles wat niet uptempo is. Mogen ze met de programmering op zich wel ietsje meer rekening mee houden, al snap ik dat dat niet altijd mogelijk is. De meest rustige dingen werken echt het beste op de zaterdag en zondag ochtend (begin middag). Dan liggen de meeste mensen die vooral voor de gezelligheid komen nog op één oor of in de rij voor de douce.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker en Matthijs
Die vrijdagmiddag is inderdaad kut voor alles wat niet uptempo is. Mogen ze met de programmering op zich wel ietsje meer rekening mee houden, al snap ik dat dat niet altijd mogelijk is. De meest rustige dingen werken echt het beste op de zaterdag en zondag ochtend (begin middag). Dan liggen de meeste mensen die vooral voor de gezelligheid komen nog op één oor of in de rij voor de douce.
Ik herinner me inderdaad dat Joey Valence & Brae daar bijvoorbeeld totaal geen last van had.

Is dit eigenlijk echt zo'n groot probleem geweest door de jaren heen? Heb het gevoel dat iedereen het hier wat opblaast, aangezien ik dat alleen bij English Teacher heb ervaren. Of het kan ook een toevalstreffer zijn dat mijn parcours er altijd voor zorg dat ik deze momenten toevallig mis.

• Leuk
Waarderingen: pongolesi
Helemaal mee eens. Ook iets voor mezelf om rekening mee te houden bij clashes. Het eerste slot gaat nog wel, dan is nog lang niet iedereen op het terrein en zit er nog minder bier in de mik.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Ze stond er zelfs al 2x. Dus ergens niet de meest spannende naam, maar heb wel het gevoel dat ze veel nieuwe zieltjes aan het winnen is met haar recente worp.
Mij wel. Ik vond haar zowel op plaat als live tot de plaat van dit jaar nog net wat standaard en saai.

Ik herinner me inderdaad dat Joey Valence & Brae daar bijvoorbeeld totaal geen last van had.

Is dit eigenlijk echt zo'n groot probleem geweest door de jaren heen? Heb het gevoel dat iedereen het hier wat opblaast, aangezien ik dat alleen bij English Teacher heb ervaren. Of het kan ook een toevalstreffer zijn dat mijn parcours er altijd voor zorg dat ik deze momenten toevallig mis.
Ik heb het zelf al regelmatig meegemaakt, bv bij Klangstof al heel wat jaar terug. En ook op andere festivals; ik stond naast de beruchte touwtjesspringers bij Sun Kil Moon op DTRH.

Users who are viewing this thread