Best Kept Secret 2025

Waxahatchee kondigde net een mini-tour rond de Primavera shows aan. Haar Primavera Porto show valt op de vrijdag van BKS en daarna is er niets meer. Blijft her daarbij of word BKS later nog toegevoegd?

• Confetti
Waarderingen: koekebakker
Hoop het, ik vind haar album van dit jaar erg fijn. En top dat de vrijdag is uitgesloten, want het is typisch een act die moeilijk overeind blijft tijdens de vrijdagmiddagborrel.

Hoop het, ik vind haar album van dit jaar erg fijn. En top dat de vrijdag is uitgesloten, want het is typisch een act die moeilijk overeind blijft tijdens de vrijdagmiddagborrel.

Ik vond dat afgelopen jaar bij English Teacher echt een grof schandaal. De vrijdag +/-16:00 spot op de Secret is echt niet een toffe op om te spelen op BKS.

Waxahatchee kondigde net een mini-tour rond de Primavera shows aan. Haar Primavera Porto show valt op de vrijdag van BKS en daarna is er niets meer. Blijft her daarbij of word BKS later nog toegevoegd?
Dan moet het haast wel BKS worden als er nog geen NL datum tussen zit lijkt me? Ze gaat dan ook niet meer terug komen voor DTRH of Lowlands.

Personal Trainer lijkt me niet exclusief voor Pinkpop. Verwacht die nog wel op DTRH of BKS. TLDP is zonde, hoewel ik die eerder op LL had verwacht afhankelijk van het tourschema. Weezer wil ik nog steeds een keer zien, maar had ik überhaupt niet verwacht.
TLDP is wel zonde, maar die hebben misschien wat meer zieltjes te winnen op Pinkpop dan op BKS, waar een groot deel van het publiek ze misschien al gezien heeft..

Hier nog niet gezegd volgens mij: Jack White zou zomaar kunnen komen.
Staat ook op de hoofdpagina zie ik net: festileaks.com/2024/11/jack-white-kondigt-tour-aan-ruimte-voor-europese-festivalseizoen/

Die Pinkpop worp is helemaal prima trouwens! Staat eigenlijk niks tussen wat ik op BKS had willen hebben. Misschien krijg ik nu wel een beetje stress van een mogelijke Noah Kahan op BKS, dat zou ik echt zonde geld (voor de boekers) vinden.

Users who are viewing this thread