Best Kept Secret 2025

Heel wat mensen hadden daar vooral veel energie ter hoogte van het strottenhoofd. De nogal makke show van English Teacher hielp ook niet natuurlijk. Geen idee of het een het ander veroorzaakte.
Vrijdagmiddag om 16 uur zal het nog wel meevallen met de promillages, niet? En als het dan al problematisch is, gaat het niet beter worden als je een slot om 21 uur hebt.

Denk dat de meeste mensen dan nog niet teveel gedronken hebben inderdaad. Denk eerder euforie van we zijn er eindelijk weer en het zien van/bijpraten mensen die je al een tijd niet gezien hebt. Maar is wel kwalijk, dat kun je ook ergens anders op het terrein doen.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Denk dat de meeste mensen dan nog niet teveel gedronken hebben inderdaad. Denk eerder euforie van we zijn er eindelijk weer en het zien van/bijpraten mensen die je al een tijd niet gezien hebt. Maar is wel kwalijk, dat kun je ook ergens anders op het terrein doen.
Mijn vriendin verklaarde me altijd voor gek dat ik (als iemand die gewoon vanuit Tilburg kom fietsen en niet op de camping staat) toch bij het openen van de poorten er wil zijn. Totdat we dit jaar er pas konden zijn tijdens de laatste noten van English Teacher.

Het gaat niet alleen om de acts die je in die 2 uur mist maar inderdaad vooral om die euforie van 'we zijn er weer'. Als je er bent voor de eerste act dan heb je dat alvast geuit voordat de muziek begint. Dan kun je daarna gewoon volle bak focussen op die muziek.

Vrijdagmiddag om 16 uur zal het nog wel meevallen met de promillages, niet? En als het dan al problematisch is, gaat het niet beter worden als je een slot om 21 uur hebt.
Oh, maar ik had het ook helemaal niet over het alcoholgebruik. Denk dat dat tot op zekere hoogte bij sommige toeschouwers en acts zelfs nog bevorderlijk kan zijn voor de sfeer. Bij English Teacher ging het mij meer over het oeverloos gepraat tijdens de rustigere nummers. In dat opzicht is bv. zo'n uptempo Joey Valence nu eenmaal een betere match op dat uitgelaten moment aan het begin van het weekend.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
Waxahatchee kondigde net een mini-tour rond de Primavera shows aan. Haar Primavera Porto show valt op de vrijdag van BKS en daarna is er niets meer. Blijft her daarbij of word BKS later nog toegevoegd?
Volgens een van de promotors die ik ken, komt er nog één festival bij die tournee. Duimen dat het BKS wordt, zal wel zeker? Ze heeft er al zo veel gestaan.

Users who are viewing this thread