Best Kept Secret 2025

Die komt wel ergens in NL lijkt me! Bks zou opzich ook nog kunnen.
Bekijk bijlage 11329
Afhankelijk van haar datum op Primavera Porto natuurlijk!
Maar Porto - Hilvarenbeek - Dublin is natuurlijk best een haalbare route, en the Japanese House is ook een typische BKS-naam.
Dit is echter wel een naam die we eigenlijk al hadden ingetekend voor DTRH, dus het zou wel een verrassing zijn als zij op BKS zou staan.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Afhankelijk van haar datum op Primavera Porto natuurlijk!
Maar Porto - Hilvarenbeek - Dublin is natuurlijk best een haalbare route, en the Japanese House is ook een typische BKS-naam.
Dit is echter wel een naam die we eigenlijk al hadden ingetekend voor DTRH, dus het zou wel een verrassing zijn als zij op BKS zou staan.
Tourt tot nu toe toch nog niet rondom DTRH? Alleen data in de eerste helft van juni.

Dit gaat toch gewoon op BKS staan. Meteen een heel kloeke headliner om mee uit te pakken.

Tourt tot nu toe toch nog niet rondom DTRH? Alleen data in de eerste helft van juni.

Dit gaat toch gewoon op BKS staan. Meteen een heel kloeke headliner om mee uit te pakken.
Ik zou het de beste headliner vinden die ze kunnen hebben, maar zou de augustus festivals niet uitsluiten. Past perfect op de hele reeks Scandinavische festivals, en dan zijn Lowlands en Pukkelpop ook dichtbij.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Met Charli krijg ik sowieso mijn vriendin mee (die het verder niet per se op indie heeft), dus ik zou het tof vinden. Toch een stuk gezellig met z'n tweeën een dagje festivallen 🥳!

We gaan het zien. Als ze in de grotere worp van Werchter zit dan wordt DTRH wel heel waarschijnlijk.

Charli zou gewoon een dijk van een naam zijn. Mainstream appeal en haar album is ook goed ontvangen door muziekcritici. Kom maar door!

Maar ze zat nog niet bij de eerste aankondigingen van Oya en Way Out West, dus ik vraag me af of ze daar uiteindelijk wel komt te staan...
Zij doen altijd veel kleine aankondigingen in plaats van meerdere grote, dus ik denk dat dat niet veel zegt. In het jaar dat ik WayOutWest heb bezocht meen ik me te herinneren dat iedere headliner zijn eigen moment had.

Zij doen altijd veel kleine aankondigingen in plaats van meerdere grote, dus ik denk dat dat niet veel zegt. In het jaar dat ik WayOutWest heb bezocht meen ik me te herinneren dat iedere headliner zijn eigen moment had.
Klopt hoor, maar dit is toch wel een naam om (vroeg) mee uit te pakken en blijkbaar zit er geen embargo meer op (want: na Primavera ook al door We Love Green aangekondigd). Dus ik ben benieuwd, de tijd zal het leren! Uiteindelijk heb ik ook gewoon liever dat ze op BKS staat dan op LL, dus ja... ;-)

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Voelt voor mij meer een DTRH naam aan op een of andere manier (dat heb ik ook met een FKA Twigs bijvoorbeeld).

Het zou wel een verfrissende naam zijn denk ik, maar wel een act waar ik de fanbase niet goed van kan inschatten. Heb er nog wat van geluisterd in de playlist van Primavera, maar zelf kan ik er helaas niet veel mee.

Als wij Charli xcx krijgen voelt het wel als een soort payback voor The National met Dtrh vorig jaar haha. Had bks die ook niet in het vizier toen?

Users who are viewing this thread